سه شنبه 29 بهمن ( 12:19)

مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربی سابق پرسپولیس با وجود گذشت بیش از 3 ماه از ترک ایران هنوز هم اتفاقات تلخ پرسپولیس برایش کابوس است.

افشین قطبی که هر چند روز یک بار از او مصاحبه ای در یکی از سایت ها منعکس می شود تاکید دارد که حتی با صمیمی ترین دوستان رسانه ی اش هم از ترس تبدیل شدن به مصاحبه، هم کلام نمی شود. او در این باره می نویسد: «من تمام تلاشم را کرده ام که هر طور است با هیچ رسانه چاپی از ایران مصاحبه نکنم. صادقانه باید اعتراف کنم از رسانه های ایرانی می ترسم. حس می کنم بخش عمده ای از مشکلاتی که در پرسپولیس برایم ایجاد شد به این دلیل بود که به رسانه ها اعتماد کرده ام، به همین دلیل هم هست که سعی می کنم از آنها دوری کنم. در زمان حضورم در ایران خاطره‌ای خوش از خبرنگاران ایرانی در ذهنم نقش نبست چون برخی از آنها چیزهایی را از قول من نوشتند که اصلا از زبان من خارج نشده بود».
قطبی این روزها از خبرنگاران دو خبرگزاری گلایه دارد که خبرنگارانش با تلفن منزلش تماس می گیرند و آرامش این مربی را به هم زده اند. قطبی درباره خبر حضورش در کادر فنی  چلسی هم جمله‌ای را نوشت که از قبل هم می‌شد انتظارش را داشت: «همه این گزارش‌هایی که درباره حضور من در چلسی کار شده، تنها در حد یک حرف است. ما هنوز مذاکره ای جدی در این باره نداشته ایم».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)