دوشنبه 7 بهمن (16:31)

مرجع خبری پرسپولیس : مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : هیچ برنامه ای برای بازگشت به ایران و مربیگری در پرسپولیس ندارم .

افشين قطبي عنوان كرد: بازي‌هاي پرسپوليس را دنبال مي‌كنم. هيچ گاه نمي‌توانم از اين تيم دل بكنم. من با پرسپوليس خاطرات خوبي دارم و هيچ گاه آنها را فراموش نمي‌كنم.
وي اضافه كرد: در چند وقت اخير خبرهايي مبني بر حضورم در ايران شنيده ام اما هيچكدام از آنها صحت ندارد. من ايران و تيم پرسپوليس را دوست دارم اما قصد ندارم به اين تيم بازگردم.
قطبي ادامه داد: بايد از افشين پيرواني حمايت كرد. او مربي جواني است و نياز به وقت دارد. من مطمئنم پرسپوليس با پيرواني و حمايت هوادارانش مي توان به صدر جدول برسد.
سرمربي سابق پرسپوليس يادآور شد: سال گذشته در شرايطي قهرمان شديم كه كسي انتظار نداشت. پرسپوليس هم اكنون از تيم‌هاي صدرنشين عقب‌تر است اما هنوز اين شانس را دارد كه به صدر جدول برسد.

براي اين تيم هيچ چيزي تمام نشده است. به اعتقاد من پرسپوليس هنوز شانس قهرماني دارد.
وي تاكيد كرد: پرسپوليس از كادر فني مجربي سود مي‌برد. پيرواني، عابدزاده و كماسي از مربيان شناخته شده ايران هستند و مطمئنم در صورتي كه به آنها فرصت داده شود. در ايران و آسيا مي‌توانند پرسپوليس را به جايگاه مطلوبي برسانند.
قطبي درباره ديدار با پيم ‌وربيك تصريح كرد: به دعوت اين مربي به استراليا رفتم و با او ديداري داشتم و در خصوص مسائل مختلف با او صحبت كردم. وربيك دوست داشت در كنارش بمانم اما صلاح نبود كه اين كار را انجام دهم.
اين مربي تاكيد كرد: پس از سال ها نفر دوم بودن، دوست دارم به عنوان سرمربي كارم را دنبال كنم.
هم اكنون 4 پيشنهاد دارم اما تا قطعي شدن آنها نامي از پيشنهاداتم نمي برم.
قطبي افزود: من يك مربي حرفه‌اي هستم و تا زماني كه با يك تيم به توافق نرسيده باشم؛ اسمي از آن نمي برم. تا 10 روز ديگر همه چيز در اين باره مشخص خواهد شد.
وي با بيان اينكه فقط پول برايش مهم نيست؛ خاطرنشان كرد: شرايط و امكانات تيم و موقعيتي كه در آن قرار دارد، فاكتورهايي هستند كه برايم مهم‌تر از پول است.
سرمربي سابق پرسپوليس با اشاره به صحبت‌هايي كه از قول او در برخي رسانه‌ها مطرح مي‌شود عنوان كرد: گاهي اوقات حرف‌هاي از قول من گفته مي‌شود كه روحم از آن خبر ندارد. مدير برنامه‌هايم در تماس با من مواردي را از قولم در مطبوعات بيان مي‌كند كه تنم مي‌لرزد.
قطبي درباره برگزاري نشست خبري در امارات تاكيد كرد: هنوز تاريخ دقيقي براي اين كار مشخص نكردم اما دوست دارم مقابل خبرنگاران حرف هايم را بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)