پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:ما این آمادگی را داریم که هر تیمی که بیشتر از داوری منتفع شده امتیازاتش را کم کنند.سپاهان تا اینجا ۶ امتیاز ضرر کرده است.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: معمولا بازی‌های سپاهان و پرسپولیس جذاب است و طرفداران خودش را دارد. در بهترین شرایط با هم مسابقه داریم. ما هفته به هفته بهتر شدیم اما جای کار داریم و می توانیم پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: از برنامه‌ای که داشتیم جلوتر هستیم و در این بین من کمترین نقش را دارم.امیدوارم فردا با یک بازی منطقی بتوانیم سه امتیاز را بگیرم چرا که هم لیاقتش را داریم و هم شرایط ما خوب است، اما این‌ها بحث بیرون از زمین است و همه چیز بعد از سوت داور مشخص می‌شود. من دیروز بازی پدیده را دیدم و از بازی آنها لذت بردم. بازیکنان من هم بعد از بازی با پدیده به خودباوری رسیدند. پرسپولیس هم تیم خوبی است و بازیکنان و مربیان خوبی دارد. برخلاف اینکه می‌گویند دست برانکو بسته است من باید بگویم این تیم ۱۲ بازیکن باکیفیت دارد که سه سال است کنار هم بازی می‌کنند. شاید کمی خسته باشند اما این تیم به فینال آسیا رفت و نشان می‌دهد کیفیت بالایی دارند.

سرمربی سپاهان درباره حضور هواداران این تیم هم افزود: اعتقاد دارم هواداران که یار دوازدهم ما هستند مثل یک یار اول تأثیر دارند، در گذشته اصفهان هواداران بیشتری به خود می‌دید و اگر استادیوم ۱۰۰ هزار نفری هم باشد آنها به ورزشگاه می‌آیند و مطمئن باشید اگر فردا طبقه دوم ورزشگاه باز بود، آنها طبقه دوم را هم پر می‌کردند. حضور تماشاگران تأثیرگذار است و این وظیفه ماست که کاری کنیم تا آنها ترغیب شوند تا به ورزشگاه بیایند. باید در بحث خدمات به تماشاگران و ارائه عملکرد فنی مناسب تلاش کنیم تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا از سیدجلال حسینی پیش از بازی فردا تقدیر  خواهد شد یا نه، افزود: من از محرم نویدکیا و محمود کریمی خواستم تا فردا کنار ما باشند تا در مراسمی که قبل از آغاز بازی برای سیدجلال حسینی می‌گیریم حضور داشته باشند. می‌خواهیم با اهدای لوح تقدیر از او تشکر کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص قدرت خط دفاعی پرسپولیس و همچنین ضعف این تیم در خط حمله گفت:‌ در فوتبال ساختار دفاع و حمله وجود دارد و هر دو فاکتور لازم است همانطور که دیدی تیم استقلال خوزستان وقتی قهرمان شد که روی ساختار دفاعی‌اش کار کرد. هدف ما فردا در ابتدا بردن و سپس گل نخوردن است. همچنین باید به نقشه‌ای که برانکو برای تیمش ترسیم کرده احترام گذاشت.

وی درباره روند حرکتی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: تبلیغات منفی علیه تیم سپاهان زیاد انجام می‌شود و شکی در این موضوع نیست. من از مسئولان می‌خواهم تا قراردادهای تیم‌ها را نشان دهند چون از نظر هزینه تیم پنجم جدول هستیم اما با همین شرایط چشم‌انداز خوبی برای سپاهان در نظر گرفتیم. هنوز نیم‌فصل دوم باقی مانده و تیم را تقویت می‌کنیم هر چند که در اصفهان به ما خوش می‌گذرد چون اینجا مردم خوبی دارد. در نیم‌فصل اول امسال برخلاف سال قبل شرایط خوبی وجود داشت که باید از مردم اصفهان و همچنین رسانه‌ها تشکر کنم. ما در فصل اول سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم اما رسانه‌ها فشاری روی تیم ما نیاوردند و این موضوع باعث شد تا در نیم‌فصل دوم بهتر شویم. به هر حال فوتبال به بردن است و وقتی توپ به تیر دروازه برخورد می‌کند شما بدترین آدم زمین هستید. من از دکتر عظیمیان تشکر می‌کنم که روزی به تمرین ما آمد و قول داد تا بهتر شویم انگیزه زیادی برای ما به وجود آمد. من از بازی دیروز پدیده لذت بردم به هر حال فوتبال  عشق است، می‌خواهم برای شما خاطره‌ای تعریف کنم یک روز به بارسلون رفته بودم و دیدم در ۵ متری رختکن جایی برای عبادت درست کرده بودند حتی مسی هم این کار را می‌کرد. در فوتبال باید عشق و توسل باشد، این بار اگر به آنجا بروم حتماً فیلم می‌گیرم، در فوتبال همه چیز پول نیست به هر حال در فوتبال امکانات هم تأثیر دارد. زمان ما با عشق فوتبال بازی می‌کردیم و پول نبود سپاهان هم علاوه بر زیرساخت‌های خوبی که دارد باید فوتبال خوبی هم ارائه دهد.

*هر تیمی از داوری متنفع شده امتیازتش را کم کنند

وی درباره اینکه آیا برای بازی فردا محروم یا مصدوم دارد،‌گفت: خوشبختانه فردا نه محروم داریم نه مصدوم.

قلعه‌نویی درباره اینکه برانکو عنوان کرده داوری‌ها به سود سپاهان و ذوب‌آهن است و نظر شما در این باره چیست‌،ادامه داد:‌من به برانکو ارادت دارم و او از دوستان نزدیک من است ما در برلین همدیگر را دیدیم و او تجربیاتش از تیم ملی را در اختیار من قرار داد. برانکو هم مثل بازیکنانش خسته است وگرنه او از این حرف‌ها نمی‌زند.الان بیایند و داوری‌ها را بررسی کنند تا ببینند چه تیمی بیشتر سود کرده و چه تیمی بیشتر ضرر کرده است، ما این آمادگی را داریم که هر تیمی که بیشتر از داوری منتفع شده امتیازاتش را کم کنند.سپاهان تا اینجا ۶ امتیاز ضرر کرده است.

* اصفهانی ها با معرفت هستند و امیدوارم فردا با شجاع برخورد خوبی داشته باشند

قلعه‌نویی در خصوص حضور شجاع‌ خلیل‌زاده در بازی فردا و تقابلش با هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: مردم اصفهان مردم بامعرفتی هستند و هر بار که من به اصفهان آمدم برخورد خیلی خوبی با من داشتند و امیدوارم فردا با شجاع خلیل‌زاده هم این کار را انجام دهند. شجاع شاگرد من بوده و بازیکن اخلاق‌مداری است. زمانی که در تراکتورسازی حضور داشتیم او با گونه شکسته بازی کرد و بازیکن با تعصبی است. شاید در زمانی که سپاهان بود شرایطش خوب نبوده اما امیدوارم هواداران فردا انرژی‌شان را روی تیم خودشان بگذارند.

* آوردن پرچم یک کشور دیگر با تمدن ما همخوانی ندارد

وی افزود:درباره آوردن پرچم ژاپن هم باید بگویم این کارها با تمدن و فرهنگ ما همخوانی ندارد، هواداران تراکتورسازی می‌گویند بازیکن ژاپنی داریم اما ما بازیکن ژاپنی نداریم و امیدوارم هواداران پرچم ژاپن با خود به استادیوم نیاورند چرا که پرچم قشنگ‌تری به نام سپاهان وجود دارد من به تنهایی با این مسائل مبارزه کردم و آسیب هم دیدم اما همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند حتی اگر یک تیم ته‌جدولی با تیم بالای جدول بازی کند از فوتبال لذت می‌برند. اگر به یک شهر دورافتاده آلمان بروید حتی اگر تیمی شرایط خوبی نداشته باشد استادیومش پر از تماشاگر می‌شود  چون مردم از فوتبال لذت می‌برند ما هم باید به این سمت برویم.دیدید زمانی که تیم کاشیما قهرمان شد بازیکن برزیلیش پرچم کشور خودش را آورد. در اروپا هم شرایط همینگونه است.

* از داوری ضرر کردیم اما به آنها احترام می گذاریم

قلعه‌نویی درباره داوری بازی فردا هم خاطرنشان کرد: پاک‌ترین قسمت فوتبال ما داورانش است هر چند که  اشتباهاتی هم دارند اما اشتباهات آنها سهوی است. زاهدی‌فرد از بهترین داوران فوتبال ماست که همه استانداردهای لازم را برای قضاوت کردن دارد. هر چند که او هم اشتباهاتی داشته است. اما همه داوران ما در حد فغانی هستند و امیدوارم در حد او آماده شوند. با اینکه ما از داوری ضرر کردیم اما به داوران احترام می‌گذاریم و می‌توانم بگویم که زاهدی‌فرد از بهترین داوران ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)