سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی داماش به نکته جالبی اشاره کرد. اینکه برای او که بچه نازی آباد است خیلی از فحش ها آشناست اما فحاشی های امروز جای تعجب داشت!

 

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با داماش گیلان که با باخت یک برصفر تیمش همراه بود بیان کرد: ابتدا به مردم خوب گیلان تبریک می‌گویم به خاطر این بردی که کسب کردند اما یک مطلبی را می‌خواهم بگویم که شنیدنش بد نیست. تمام مردم ایران بسیج شده بودند تا داماشی‌ها این بازی را ببرند. من به مردم خوب گیلان و کادر فنی داماش تبریک می‌گویم اما رفتارهایی که شد در شان فوتبال نبود. 20 دقیقه از زمان رسانه ملی را به این موضوع‌ها اختصاص دادید که واقعا جای تاسف دارد. همه ایران بسیج شده بودند تا ببازیم. مبارک‌شان باشد که باختیم.

 وی ادامه داد: از شب گذشته جو را خراب کردند. به هر حال اینجا رشت است. رشت مرکز استان است و جای تاسف داشت. فحاشی‌هایی که در طی بازی می‌شد، مخصوصا در سمت راست جایگاه بسیار زشت بود. این فحش‌ها برای منی که بچه نازی‌آباد هستم جای تعجب داشت. البته بازی در داخل زمین، پاک بود و دو تیم بازی خوبی را انجام دادند. ما هم در دقایقی می‌توانستیم به گل برسیم. اخراج ساموئل هم تاثیرگذار بود. با این حال جناح چپ جایگاه خیلی آرام بود اما در طرف دیگر حرف‌هایی که زده می‌شد جای تعجب داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)