خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه نفت تهران بااشاره به اینکه مدیران باشگاه هاباید برای جذب بازیکن اصول حرفه ای را رعایت کنند، گفت:

مسوولان پرسپولیس اگربه دنبال جذب یعقوب کریمی هستند باید به جای رسانه ای کردن این مساله با مسوولان باشگاه نفت مذاکره کنند.

منصور قنبرزاده روز شنبه خاطرنشان کرد: باید ازمدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال تهران تشکر ویژه ای داشته باشم که برای جذب کریمی به صورت رسمی به ما نامه زده ومذاکره کردند اما پرسپولیسی ها در برنامه های ورزشی و مطبوعات به دنبال جذب بازیکن هستند.

وی افزود: به مسوولان باشگاه استقلال اعلام کردم که راضی به جدایی کریمی نیستم و این انتقال منتفی شد.

قنبرزاده که گویا دل خوشی از پرسپولیسی ها ندارد و در ابتدای فصل نیز راضی به انتقال دروازه بان جوانش به پرسپولیس نشد؛ اظهار داشت: بهتر بود پرسپولیسی ها نیز به صورت رسمی با ما صحبت می کردند و شاید راضی به انتقال کریمی می شدیم و در مقابل چند بازیکن پرسپولیس را می گرفتیم. امیدوارم روزی فرا برسد که تمامی باشگاه ها اخلاق حرفه ای را رعایت کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درخصوص جذب میثم حسینی و امین منوچهری از باشگاه استقلال تهران عنوان کرد:با مسوولان استقلال دراین خصوص توافق کرده ایم و قرار است ˈامین موسویˈ را هم به آنان بدهیم اما به شرطی که خود بازیکنان نیز حاضر به این انتقال باشند.

وی افزود: طی روزهای اخیر نشستی را با منوچهری و حسینی خواهیم داشت و اگر توافق حاصل شد این جابه جایی انجام می شود.

قنبرزاده در مورد نتایج ضعیف تیم نفت تهران در هفته های پایانی نیم فصل گفت : در یازده هفته ابتدایی عملکرد خوبی داشتیم اما ازآن پس با مصدومیت های پیاپی و مشکلاتی که به وجود آمد روند نزولی گرفتیم که این مساله باید در نیم فصل دوم برطرف شود.

وی درخصوص انگیزه تیم نفت تهران برای حضور در رقابت های جام حذفی گفت: کوتاهترین راه برای رسیدن به رقابت های آسیایی موفقیت درجام حذفی است و ما نیز به دنبال آسیایی شدن هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)