یکشنبه 29 دی (10:53)

مرجع خبری پرسپولیس: قرار بود لوكا پرسپوليس – فولاد را در تهران ببيند

قنبرى: با جريان رسانه اى لوكا، را از پرسپوليس دور كردند

داغ ترين بحث روز فوتبال ايران آمدن يا نيامدن لوكا به پرسپوليس به عنوان شخص اول نيمكت اين باشگاه است. البته اين اتفاق كه قرار بود خيلى بى سر و صدا و آرام به صورت يك پروژه محرمانه پيش برود با رسانه اى شدن و مطرح شدن آن در مطبوعات به يك جنگ تمام عيار بدل شد تا موافقان و مخالفان لوكا هر روز داستانى جديد را بيان كنند و روز بعد همان داستان را تكذيب كنند.
در طى اين چند سال كريم قنبرى شايد نزديك ترين ايرانى به لوكا بوده كه همراه او حتى به ليگ امارات هم سفر كرد. كريم قنبرى روز گذشته از امارات به زادگاه خود بازگشت تا مدتى دور از هياهوى فوتبال در اصفهان استراحت كند. در اولين ساعات ورود قنبرى به اصفهان وقتى با او در مورد لوكا و پرسپوليس صحبت مى كنيم مى گويد: «سه شنبه شب بود كه لوكا با من تماس گرفت و از من درخواست كرد تا او را در هتل ملاقات كنم. حدود ۲ ساعت در لابى هتل با هم حرف زديم و او از پيشنهاد جدى پرسپوليس صحبت كرد و از من نظرخواهى كرد. من هم تمام مسائل و حواشى باشگاه را براى او شكافتم. لوكا به من گفت:

مسؤولان باشگاه از من خواسته اند تا به تهران بروم و بازى پرسپوليس – فولاد و پرسپوليس – مس را از نزديك ببينم. اما اين جريان بعد از رسانه اى شدن مذاكره پرسپوليس با لوكا و جنجالى كه درست كرد به تعويق افتاد. چون قرار بود مسؤولان باشگاه همان شب با لوكا تماس بگيرند كه اين كار را نكردند. لوكا هم صبح چهارشنبه به كرواسى بازگشت و تمام كارها را به مدير برنامه هاى خود واگذار كرد.» دستيار لوكا اعتقاد دارد لوكا بهترين گزينه براى هدايت تيم پرسپوليس است اما عده اى كه منافع شان در خطر است با راه انداختن بازى رسانه اى سعى دارند لوكا را انسانى نامتعادل نشان دهند و او را با اين بهانه از باشگاه پرسپوليس دور كنند. قنبرى در ادامه صحبت هاى خود دليل قطع همكارى لوكا و النصر را اينگونه توضيح مى دهد: از ابتداى فصل قرار بود براى النصر هفت بازيكن بگيريم. حتى براى اين كار بارها بازى هاى ليگ يك امارات را هم تحت نظر گرفتيم و چند نفر را انتخاب كرديم. مسؤولان باشگاه هم قول مساعد دادند. تا درنقل و انتقالات نيم فصل اين كار را انجام دهند اما زير قول خود زدند و باعث ناراحتى لوكا شدند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)