پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همان زمانی که به اهواز رسیدیم یکسری تمهیداتی را اندیشیده بودند تا جو را برای ما مسموم کنند و کارشان را هم عالی انجام دادند.

مصطفی قنبرپور در مورد اتفاقاتی که قبل از بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس و در حین این بازی رخ داد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در جریان بازی هفته گذشته ما با فولاد یکسری اتفاقات روی سکوها رخ داد، یک گروهی تمهیدات خاصی را تدارک دیده بودند تا از زمانی که ما به اهواز می‌رسیم فضا را بسیار مسموم کنند که در این امر بسیار موفق بودند، البته ورود ما به اهواز با تلاش یگان ویژه و نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت کامل برای تیم همراه بود  که جا دارد از آنها تشکر کنم. اتوبوس تیم تا هتل خیلی خوب اسکورت شد اما در مسیر متاسفانه سنگ یا اشیای دیگری به اتوبوس تیم پرتاب شد که خوشبختانه به فردی آسیب نرساند. قطعا چنین اتفاقی نمی‌تواند بی‌دلیل باشد اگرچه نمی‌خواهم قضاوت کنم.

وی افزود:واقعیت امر این است که در خود ورزشگاه و از قبل از بازی اتفاقاتی رخ داد  که باعث شد مه نتوانیم بازی عادی خودمان را انجام دهیم. سنگ‌هایی  به داخل زمین پرتاب می‌شد که من در طول ۳۰ سال حضورم در ورزش دومین بار بود می‌دیدیم. اتفاقا اولین بارش هم در اهواز و جریان بازی تیم‌مان با استقلال اهواز شاهد بودیم. شما دیدید در بازی ما در نیمه اول دفاع راست نداشتیم و در نیمه دوم هم دفاع‌چپ و هافبک چپ‌مان مجبور بودند برای اینکه سنگی به سرشان برخورد نکند به میانه میدان بیایند. در چنین شرایطی واقعا نمی شود فوتبال بازی کرد چرا که تمرکزی برای بازیکن نمی‌ماند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من نه برای مردم اهواز بلکه برای جامعه ورزش متاسف هستم که چنین مسائلی را در فوتبال حرفه‌ای شاهد هستیم. تقریبا دو سال پیش هم مشابه این اتفاق را در اهواز شاهد بودیم و الان باز هم تکرار شد که جای بس تاسف دارد. این اتفاقات به ضرر ورزش اهواز و جامعه ورزش است و تاثیرات منفی حتی در فرهنگ جامعه‌مان خواهد داشت. در کل باید خدا را شکر کنیم که با شرایط موجود  سالم و سلامت به تهران بر می‌گردیم و کسب یک امتیاز هم در این جو ارزش داشت. بار دیگر تاکید می‌کنم ماموران یگان ویژه و نیروی انتظارمی نهایت تلاش خود را برای برقراری امنیت برای تیم ما در بیرون ورزشگاه انجام دادند و در حین بازی هم باز تلاش‌شان را کردند اما یکسرس از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند که جو را به این شکل درست کنند و به هدف شان هم رسیدند. به نظر من باید این افراد را پیدا کرد و با آنها برخورد جدی کنند.

قنبرپور در پایان گفت: من همه اتفاقاتی را که در اهواز رخ داد را به مدیریت محترم باشگاه انتقال خواهم داد و تصمیمات نهایی را آقای گرشاسبی خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)