پرسپلویس نیوز: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با فولاد تمام شد. حالا به بازی با استقلال خوزستان فکر می‌کنیم و با یک فوتبال منطقی در اهواز هم به نتیجه خوبی می‌رسیم.

مصطفی قنبرپور، اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که پرسپولیس درگیر آن است، دو پیروزی در دو هفته ابتدایی لیگ اتفاق خیلی خوبی بود. در مصاف با فولاد مزد یک بازی منطقی و هوشمندانه را با یک پیروزی خوب به دست آوردیم که شادی هواداران و همه ما را رقم زد. البته این بازی دیگر تمام شده است و حالا باید روی بازی بعدی خودمان متمرکز بشویم.

وی ادامه می‌دهد: شرایط تیم حریف نباید ما را دچار اشتباه کند. بازی با استقلال خوزستان آن هم در شرایط جوی اهواز بازی سنگینی خواهد بود و قطعا کادر فنی برنامه‌ریزی مشخصی برای این بازی دارد. همچنین باید تاکید کنم اگر پرسپولیس می‌تواند نتیجه بگیرد، برای این است که در کنار غیرت و تعصبی که دارند، با همدلی کنار هم بازی می‌کنند. به نظرم، با یک فوتبال منطقی می‌توانیم در اهواز هم نتیجه بگیریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: شرایط جوی و گرما به هر حال تاثیر خودش را می‌گذارد ولی پرسپولیس می‌داند دنبال چه چیزی است. فکر نمی‌کنم جای کوچکترین بحثی باشد که باید به آقای برانکو اعتماد کنیم تا کار را با توجه به برنامه‌ها و تفکرات خود در هر بازی پیش ببرد تا وقتی که به نتیجه نهایی برسیم.

قنبرپور درباره شرایط کمال کامیابی‌نیا تصریح کرد: شب گذشته با خود کمال صحبت کردم. شرایطش خوب بود. وضعیت دقیق او هم فردا یکشنبه بعد از حضور در تمرین مشخص خواهد شد.

وی در پایان افزود: در پرسپولیس یکسری عوامل حضور دارند که همیشه دیده می‌شوند و نیاز به گفتن نیست که کارشان دیده شود ولی یکسری افراد مثل اعضای تدارکات یا ماساژورها کنار تیم حضور دارند که نقش مهمی ایفا می کنند و می خواهم از آنها تشکر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)