پرسپولیس نیوز : مصطفی قنبرپور می‌گوید گرشاسبی با حضور در اردوی پرسپولیس به بازیکنان قول داد تا دوشنبه مقداری از مطالبات آن‌ها پرداخت شود.

مصطفی قنبرپور سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم در هفته چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی پیچیده و سختی بود. هرچه زدیم به در بسته خورد و خستگی بازیکنان کار دست‌مان داد.

وی ادامه داد: حریف سرسختی داشتیم که تلاش آن‌ها یک امتیاز را برایشان به ارمغان آورد. در هر صورت فوتبال همین است. ما در این ۴ هفته دو گل و دو تساوی کسب کردیم و باید آن‌ها را فراموش کنیم و به آبادان و بازی مقابل صنعت نفت فکر کنیم. تفکر ما باید بزرگ باشد و در دیدار با تیم آبادانی تلاش زیادی کند تا به برتری برسیم.

قنبرپور اضافه کرد: پس از آن نیز باید به بازی برون مرزی خود در لیگ قهرمانان فکر کنیم و به فکر پیروزی مقابل هر دو حریف پیش روی خود باشیم.

او درباره تحویل جام سوپرکاپ ایران به پرسپولیس گفت: شب گذشته فدراسیون فوتبال تماسی با گرشاسبی داشت و بنا بر این شد که تا یکشنبه جام به باشگاه پرسپولیس اهدا شود. چیزی که من شنیدم این است که تا یکشنبه جام تحویل باشگاه داده می‌شود. شاید این اهدا با برگزاری مراسم باشد و شاید هم نه. من در جریان کامل آن نیستم. قطعا سازمان لیگ و فدراسیون برنامه‌ای برای اهدای این جام خواهند داشت.

سرپرست پرسپولیس درباره دیدار این تیم برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما ۴ بازیکن کلیدی خود را از دست داده‌ایم. پرسپولیس تیم یکدل و همسویی دارد. ما به معنای واقعی تیم هستیم و بازیکنان از سختی شرایط اطلاع دارند. آن‌ها سعی می‌کنند در هر بازی نام بزرگ پرسپولیس را حفظ کنند. باید بازی منطقی و خوبی را مقابل این تیم قطری به نمایش بگذاریم.

وی در پایان درباره مسائل مالی و مطالبات بازیکنان گفت: گرشاسبی به اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان آمد و صحبتی را با بازیکنان انجام داد و قرار بر این شد تا دوشنبه مقداری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا آرامش بازیکنان برای دیدارهای بعدی فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)