پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با یک تیم حرفه‌ای سر و کار داریم که بازیکنان حرفه‌ای دارد که در لحظه، تاثیرگذار هستند، مثل پرسپولیس که چنین بازیکنانی در اختیار دارد.

مصطفی قنبرپور گفت:لیگ قهرمانان آسیا، رقابتی است که بهترین تیم‌های آسیا در آن حضور دارند. پس وقتی بعد از گذر از غربال‌های مختلف، چهار تیم باقی می‌مانند یعنی با بهترین‌های قاره، سر و کار داریم که رقابت آنها از حساسیت و دشواری بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این شرایط پرسپولیس تا همینجا به موفقیتی رسیده است که باید به آن توجه بیشتری کرد. در میان چهار تیم حاضر در مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸، فقط پرسپولیس است که در رقابت‌های امسال هم در این مرحله حضور دارد. این مساله نشان دهنده تداوم و ثبات است در حالی که می‌دانیم در این یکسال چه شرایط سختی وجود داشته است و حفظ شرایط تیم، هنر مدیریت و کادر فنی و تمام عوامل دست‌اندرکار در باشگاه و تیم بوده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم السد یک مجموعه حرفه‌ای با بازیکنان حرفه‌ای صاحب نام و تاثیرگذار است. بعضی بازیکنان این تیم توانایی دارند که در لحظه جریان یک مسابقه را عوض کنند. همانطور که ما هم چنین نفراتی را در اختیار داریم. منظور این است که در چنین مسابقه‌ای بیشتر از هر زمانی با این حقیقت روبرو هستید که همه چیز می‌تواند در چند ثانیه تغییر کند. به این ترتیب ضروری است که انرژی خود را در تمام لحظات بازی حفظ کنید و هواداران هم یاور خوبی برای این مساله هستند. همچنین باید با صبر و حوصله بازی کرد و در تمام طول مسابقه تا زمانی که داور سوت پایان بازی را به صدا در می‌آورد، بالاترین حد تمرکز را داشته باشیم. به نظر من این موارد، کلید موفقیت و پیروزی در این بازی است.

قنبرپور اضافه کرد: در بازی رفت، بچه‌ها با غیرت ایرانی خودشان و با تاکتیک خوبی که داشتیم به پیروزی رسیدیم. سه‌شنبه به مصاف تیمی می‌رویم که چیزی برای از دست دادن ندارد ولی بی‌گدار هم به آب نمی‌زنند. پرسپولیس هم در شرایط خوب خود قرار دارد. آقای برانکو در این مدت، مرتب با بچه‌ها صحبت کرده است تا نکات کلیدی، ملکه ذهن بازیکنان شود. همیشه قبل از تمرینات صحبت کرده‌اند و روی همبستگی و یکدلی تاکید داشته است. مرتب به بچه‌ها گفته‌اند که باید در تمام لحظات بازی مراقب باشند و نتیجه بازی رفت را تضمینی برای موفقیت نهایی ندانند. بچه‌ها هم به خوبی متوجه این مسائل هستند و همه می‌دانند بازی سنگینی پیش رو دارند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس، اضافه می‌کند: فکر نمی‌کنم نیازی هم باشد که از نقش تعیین کننده هواداران صحبت کنیم چه از باب آنکه حضور چشمگیرشان بزرگترین قوت قلب است و چه از باب تشویق تیم و انرژی که منتقل می‌کنند و می‌تواند تیم را به سوی موفقیت هدایت کند. من بر اساس احساس خودم می‌گویم، ما فارغ از هر غروری وارد این بازی می‌شویم و اگر حادثه غیر منتظره‌ای برخلاف جریان کلی بازی روی ندهد، از این دیدار سربلند خارج خواهیم شد. بچه‌ها با دوندگی‌های خود می‌توانند روزنه‌ها را از حریف بگیرند. با یک بازی منطقی و با تشویق هواداران تا دقیقه ۹۰، به امید خدا راهی فینال بازی‌ها خواهیم شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت امید عالیشاه اضافه کرد: روز گذشته بر اساس فهرست بازیکنان که برای اردو اعلام شده بود، اقدام‌های لازم را انجام داده بودیم. پس از آنکه آقای برانکو اعلام کرد امید عالیشاه نیز اضافه شده است، هماهنگی لازم با هتل انجام شد. اینکه برای بازی چه شرایطی داشته باشد، تصمیمی است که آقای برانکو می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)