از سوي سايت باشگاه صورت گرفت
مرجع خبری پرسپولیس : سايت رسمي باشگاه استقلال پس از گذشت 23 روز از پايان ليگ دهم با اعلام 7 اشتباه داوري، استقلال را قهرمان واقعي ليگ دانست.

 

در حالي كه دهمين دوره ليگ برتر فوتبال 30 ارديبهشت خاتمه يافت، سايت رسمي باشگاه استقلال امروز 22 خرداد در مطلبي اين تيم را قهرمان واقعي ليگ برتر دانست.

 

در مطلب سايت باشگاه استقلال آمده است: نگاه اجمالي و مجدد به كارشناسي داوري طي 34 هفته مسابقات استقلال در ليگ‌برتر نشان مي‌دهد 7 اشتباه وحشتناك عليه استقلال رخ داد كه هركدام مي‌توانست در تعيين قهرمان ليگ تأثيرگذار باشد.

 

 

 

تمامي موارد ذيل در برنامه 90 به نمايش درآمد و مورد تأييد كارشناس مربوطه نيز قرار گرفت.

 

1- در بازي دو تيم استقلال و صبا در هفته دهم، حمدي‌نژاد مدافع چپ اين تيم بايد از بازي اخراج مي‌شد (محمد فنايي- كارشناس داوري /90) اين بازي يك بر يك به اتمام رسيد.

 

2- در بازي دو تيم فوتبال استقلال و تراكتورسازي در هفته دوازدهم پنالتي گل شده تيم تراكتورسازي بايد تكرار مي‌شد. (حسين نجاتي- كارشناس داوري /90) اين بازي يك بر يك به اتمام رسيد.

 

3- در بازي دو تيم استقلال و فولاد در هفته نوزدهم خطاي پنالتي اعلام شده به سود فولاد به اشتباه اعلام گرديد. (ابراهيم ميرزابيگي- كارشناس داوري /90) فولاد با اشتباه ياد شده به گل اول خود و در نهايت به برتري رسيد.

 

4- در بازي دو تيم استقلال و سپاهان در هفته 24 خطاي پنالتي به سود استقلال اعلام نشد و يك بازيكن سپاهان اخراج نشد! (نادر جعفري- كارشناس داوري /90) اين بازي يك بر يك به اتمام رسيد.

 

5- در هفته 26 در بازي دو تيم استقلال و سايپا خطاي مسلم پنالتي مدافعان سايپا روي اسماعيل شريفات اعلام نشد! (محمد فنايي- كارشناس داوري /90) اين بازي مساوي تمام شد.

 

6- در هفته 29 در بازي دو تيم استقلال و تراكتورسازي گل اول تيم تبريزي با خطا به ثمر رسيد و مردود بود. (محمد فنايي- كارشناس داوري /90) اين بازي با برتري تراكتورسازي به اتمام رسيد.

 

7- در هفته 32 در بازي دو تيم استقلال و شاهين بوشهر گل سالم اميرحسين صادقي به اشتباه مردود اعلام شد. ضمن آنكه خطاي فاحش پنالتي بر روي سيدصالحي از چشم داور پنهان ماند (محمد فنايي – كارشناس داوري /90) اين بازي با نتيجه مساوي بدون گل به اتمام رسيد.

 

اين اشتباهات سهوي داوري گوشه‌اي از واقعيات امسال فوتبال ايران بود كه عليه باشگاه استقلال به وقوع پيوست. حتي اگر يكي از اين اشتباهات رخ نمي‌داد شايد نام قهرمان ليگ دهم عوض مي‌شد، اشتباهات داوري جزو لاينفك يك مسابقه فوتبال است اما موارد فوق تصديق مي‌كند تا چه اندازه‌اي طي يك فصل تيم استقلال از اشتباهات داوري متضرر شد.

 

 

***

 

سایت باشگاه استقلال در حالی با انتشار این گزارش آبی پوشان را قهرمان لیگ دهم معرفی کرده است که به طرز کاملا ناشیانه و آگاهانه ای ، هیچ گونه اشاره ای به اشتباهات محرز داوری به سود این تیم در طول فصل لیگ برتر نکرده است و امتیازات کسب شده از این جانب را به حساب نیاورده است!


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)