پرسپولیس نیوز : داور متخلف فوتبال ایران گفت: فعلا به احترام جامعه داوری سکوت می‌کنم.

محسن قهرمانی، در خصوص رای کمیته انضباطی عنوان کرد: پس از پایان دوره محرومیتم با قدرت به کارم ادامه خواهم داد. از رایی که صادر شده است به هیچ وجه راضی نیستم چرا که آقایان با این رای نشان دادند چه در فوتبال ما می گذرد.

وی افزود: در این مدت  مسایل زیادی را متوجه شدم و از چیزهای زیادی  با خبر شدم اما فعلا درباره همه آنها سکوت می کنم، آنها به دنبال قربانی می گشتند که آن را یافتند و هیچ کسی بهتر از من را برای سربریدن پیدا نکردند.

قهرمانی ادامه داد: به خاطر جامعه داوری فعلا سکوت می کنم زیرا در این مدت تهمت های زیادی به جامعه مظلوم داوری کشور وارد شده است و کسی هم متاسفانه  به این تهمت ها کاری ندارد اما مطمئن هستم یک روزی چوب این کارها را خواهند خورد ،من راضی هستم به رضای خدا و لطف و کرم و عنایت امام رضا (ع)  و به تمرینات خودم ادامه می دهم تا انشالله پس از دوره محرومیت با قدرت به فوتبال و داوری بپردازم.

قهرمانی درباره اینکه آیا به کمیته استیناف شکایت خواهد کرد و یا خیر گفت: با این شکایت ها هیچ فرقی در رای ایجاد نمی شود چرا که می دانم حرفهای من را اصلا نشنیده اند و در استیناف هم نخواهند شنید، در رای اشکالات زیادی وجود دارد اما قول داده ام که به هیچ وجه درباره آنها صحبت نکنم من قربانی یک باندبازی گسترده در فوتبال شدم که خیلی ها از آن با خبرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)