احتمال دارد که رضا قوچان‌نژاد بتواند تيم‌ ملي فوتبال را در برابر کره‌جنوبي همراهي کند اما اين اتفاق وقتي قطعي مي‌شود که به گفته يکي از مقامات ارشد فدراسيون فوتبال ايران "خانم کارمند فيفا" از مرخصي برگردد!

رضا قوچان‌نژاد براي همراهي تيم ملي فوتبال ايران در ديدارهاي مقدماتي جام جهاني در انتظار راي دادگاه فيفا است. پرونده اين بازيکن ايراني الاصل سوئدي هم اکنون مراحل اداري خود را طي مي‌کند ولي به احتمال فراوان تا زمان ديدار ايران و کره جنوبي (25 مهر ماه) به نتيجه مي‌رسد و قوچان‌نژاد که در سوئد به نام "گوچي" شناخته مي‌شود خواهد توانست که تيم ملي را برابر کره جنوبي همراهي کند.

در همين راستا يکي از مسوولان فدراسيون فوتبال که دوست نداشت نامش فاش شود به ايسنا گفت: خانم مسوولي که در کميته وضعيت بازيکنان فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) پيگير پرونده قوچان‌نژاد است، در مرخصي به سر مي‌برد و کارمندان اين کميته، پيگيري پرونده را به بازگشت او از مرخصي حواله مي‌دهند!

قوچان نژاد، بازيکن ايراني الاصل تيم سن ترويدن بلژيک است. کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران پس از حضور اشکان دژاگه و اميد نظري در تيم ملي براي حضور اين بازيکن در تيم ايران اصرار ويژه‌اي دارد اما هنوز مشخص نيست که آيا او مي‌تواند در ديدار حساس 25 مهر، ايران را برابر کره‌جنوبي همراهي کند يا خير، هر چند که با توجه به پيگيري‌هاي انجام شده احتمال صدور اجازه فيفا افزايش يافته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)