مهاجم تیم ملی کشورمان گفت:ما در گروه سختی قرار داریم و تیم های قدرتمندی در گروه ما هستند. البته ما نیز تیم خوبی داریم و امیدارم یک بازی خوب مقابل مراکش داشته باشیم.

رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی کشورمان پیش از آغاز اولین تمرین تیم ملی ایران در روسیه درباره وضعیت کمپ تمرینی‌شان در روسیه گفت: ما شب گذشته به اینجا رسیدیم و هنوز به اینجا عادت نکردیم. همچنان که می‌بنید این کمپ زمین های فوق العاده‌ای دارد و امکانات خوبی دارد. هتل اقامتگاه ما در نزدیکی کمپ تمرین است و همه چیز مهیاست. امیدوارم اردوی آماده سازی خوبی داشته باشیم.

قوچان نژاد درباره بازی اول ایران مقابل مراکش گفت: بازی خیلی سختی خواهد شد. مشخص است ما در گروه سختی قرار داریم و تیم های قدرتمندی در گروه ما هستند. البته ما نیز تیم خوبی داریم و امیدارم یک بازی خوب مقابل مراکش داشته باشیم. ما تیم مراکش را پیش از این آنالیز کردیم و الان هم آنالیز می‌کنیم و نقاط ضعفش را می‌دانیم. امیدوارم ما در بازی اول بتوانم با ۳ امتیازی بازی زمین را ترک کنیم.

قوچان نژاد درباره تاثیر بازی با لیتوانی پیش از آغاز جام جهانی گفت: هر بازی قبل از جام جهانی برای ما مفید خواهد بود چون هر چه بازی بیشتر انجام دهید به نفع شماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)