مالک باشگاه داماش گیلان گفت: ما قبلا با آقای رویانیان کار می کردیم اما دیگر ارتباطی با هم نداریم.

شهرام قویدل در گفت و گو با خبرنگار اوج  درباره شکست داماش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من از بازیکنان تشکر می کنم. آنها زحمت زیادی کشیدند تا تیم موفق شود اما در ضربات پنالتی بدشانس بودیم و نتوانستیم موفق عمل کنیم. فقط از برخی تماشاگرنما ها دلخورم که من مطمئنم آنها طرفدار واقعی داماش نبودند. آنهایی که جو ورزشگاه را به هم ریختند اراذل و اوباشی بودند که از طرف عده ای خاص اجیر شده بودند. همان هایی که یک هفته است کارشان شده جوسازی و به هم ریختن جو رشت.

وی درباره صحبت های امیر عابدینی که اعلام کرده قویدل از آستین رویانیان بیرون آمده گفت: عابدینی مزاح می کند! آقای عابدینی شما از کجا آمده ای؟ خودت چه گلی بر سر فوتبال زده ای؟ چه کار مثبتی برای فوتبال انجام داده ای؟ حداقل رویانیان چند کار مثبت در پرسپولیس انجام داده و همه کارهای او را دیده اند. متاسفانه ایشان با استفاده از ابزار رسانه ای هر روز به یک نفر اهانت می کند. بس است دیگر. او اگر هنر دارد کارهایش خودش را به درستی انجام دهد. من آدم مستقلی هستم و نمی دانم عابدینی تا کی می خواهد توهین کند. ما قبلا با آقای رویانیان کار می کردیم اما دیگر ارتباطی با هم نداریم.

مالک داماش در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکلات این باشگاه حل می شود، عنوان کرد: قرار است روز چهارشنبه در جلسه ای دو طرف اسناد و مدارک را به قوه قضاییه ارائه دهیم و آنها تصمیم بگیرند. اگر قانونی بخواهند عمل کنند حق با ما است.

قویدل در خاتمه درباره این شایعه که بازیکنان داماش در تعطیلات نوروز حاضر به شنیدن صحبت های او نشده اند، افزود: اصلا چنین چیزی نیست. من وظیفه خودم می دانستم که سر تمرینات بروم اما لحظه ای رسیدم که بازیکنان در حال تمرین بودند و هادی طباطبایی گفت صلاح نیست بدن ها را سرد کنیم و ما هم قبول کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)