پرسپولیس نیوز : هوادارانی که کارت هواداری پرسپولیس خود را از موسسه اعتباری کوثر دریافت کرده‌اند، بلیت بازی با الوحده را با تخفیف ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، طبق تصمیم باشگاه، بلیت‌های بازی با الوحده برای جایگاه به قیمت 35 هزار تومان، برای روبرو ی جایگاه به قیمت 25 هزار تومان و برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم ورزشگاه آزادی، 8 هزار تومان فروخته خواهد شد.

این قیمت‌ها برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس شکسته می‌شود و هوادارانی که برای دریافت کارت خود به یکی از شعب موسسه اعتباری کوثر مراجعه کرده و نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند می‌توانند این بلیت‌ها را با قیمت‌های 30، 20 و 5 هزار تومان دریافت کنند که تخفیف بیش از 14 تا 37 درصدی را شامل می‌شود.

هواداران پرسپولیس که نسبت به دریافت این کارت اقدام می‌کنند، می‌توانند از مزایای دیگر این کارت بانکی خود استفاده کنند که در کنار انجام تمام امور بانکی، از تخفیف‌های ویژه فروشگاه‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد هم بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است؛ باشگاه پرسپولیس با همکاری موسسه اعتباری کوثر تلاش کرده است با توجه به پراکندگی شعب این موسسه در سراسر کشور امکان دریافت کارت هواداری برای تک تک هواداران به ساده‌ترین شکل و بدون پرداخت وجه و تنها با افتتاح یک حساب بانکی فراهم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)