مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز در سفری کوتاه به زیارت مدینه منوره رفت و سپس به اردوی پرسپولیس بازگشت.

 

حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس پس از ديدارهايش با مسئولان باشگاه الاتحاد عربستان و با برخي از مديران اين باشگاه صبح امروز به زيارت مدينه منوره رفت و سپس به محل اردوي سرخ‌پوشان بازگشت.

* پرسپوليسي‌‌ها پس از حضور در جده براي اينكه بعد از بازي با الاتحاد عربستان مشكلي براي زيارت خانه خدا نداشته باشند مقدمات اوليه كارهاي خود را فراهم كردند تا پس از ديدار با الاتحاد بدون مشكل راهي خانه خدا شوند.

 

*‌مسئولان باشگاه پرسپوليس با توجه به اينكه براي ديدار فردا مقابل الاتحاد دوست دارند بيشتر با شرايط اين شهر و ورزشگاه آشنا شوند منتظر مسئولان كنسولگري ايران در جده بودند اما تا به امروز هيچكدام از آنها به هتل محل پرسپوليسي‌ها نيامدند.

* بعدازظهر امروز نشست سرپرست‌هاي دو تيم الاتحاد عربستان و پرسپوليس برگزار شد و هماهنگي‌هاي اوليه براي بازي فردا انجام شد.

* نكته جالب اين بود كه كنفرانس مطبوعاتي علي دايي و سرمربي الاتحاد عربستان به صورت زنده از دو شبكه تلويزيوني اين كشور پخش شد. گفتني است، عرب‌ها حساب ويژه‌اي را روي صعود الاتحاد عربستان و موفقيت در بازي اول مقابل پرسپوليس باز كردند.

*بازيكنان مصدوم پرسپوليس نيز در حاشيه اردوي سرخ‌پوشان در عربستان تمرينات ويژه‌اي را زير نظر پزشك تيم دنبال مي‌كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)