مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: به زودي با به رخ كشيدن قدرتمان، خواب را از چشم رقيبان مي‌رباييم و در مسير قهرماني گام برمي‌داريم.

حبيب كاشاني شنبه شب در برنامه اي كه از سوي روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در سالن اجتماعات هتل پارس اهواز ترتيب داده شده بود با اعلام حمايت از زلاتكو كرانچار، عنوان كرد: من به سرمربي باتجربه تيممان اطمينان دارم و مي دانم كه براي او نام هاي بزرگ و گذشته بازيكنان اهميتي ندارد بلكه به تلاش كنوني آنها و توانايي هايشان توجه دارد. سرمربي ما فردي توانا است كه در كنار كادر فني لايق و بازيكنان پر تلاشمان، اين اطمينان را به ما مي دهد كه فاصله امتياز با تيم اول را جبران كرده و صدر جدول را از آن خود كنيم.
كاشاني با اشاره به برد پرسپوليس برابر مقاومت سپاسي تصريح كرد: وقتي اتحاد در تيم ما شكل گرفت، خدا نيز به اين اتحاد و اتفاق توجه كرد و ما با نتيجه اي خوب، تيم خوب مقاومت كه يكي از دو تيم بدون باخت جدول بود را شكست داديم.
سرپرست باشگاه پرسپوليس افزود: مهمترين و به ياد ماندني ترين لحظه بازي با مقاومت كه بايد در تمام بازي هاي ما تكرار شود، لحظه اي بود كه مهدي شيري از موقعيت خود گذشت و شرايطي مناسب را براي هوار محمد مهيا كرد. اين يعني كار تيمي و از خود گذشتگي به جاي فكر كردن به موقعيت شخصي.
كاشاني تاكيد كرد: مطمئن هستم اين نيمي از توانايي هاي بازيكنان تيم پرسپوليس است و بازي به بازي بهتر خواهيم شد. بايد خواب را از چشم حريفانمان برباييم. ما بازي به بازي، مسير قهرماني را طي كرده و تا پايان نيم فصل، كسر امتيازات كنوني را جبران خواهيم كرد.

وي با اشاره به اينكه كارهاي بزرگ توسط مردان بزرگ انجام مي شود، اظهار داشت: اگر به توانايي هاي شما ايمان نداشتم اين مسئوليت را نمي پذيرفتم. ما به زودي قدرت خود را به رخ حريفانمان مي كشانيم و تيم بزرگ پرسپوليس را به جايگاه اصلي خود بر مي گردانيم. تلاش و پشتكار شما به علاوه دانش كادر فني و حمايت هواداران ميليوني پرسپوليس پشتوانه تيم ما است كه از آنها بهترين استفاده را خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)