مرجع خبری پرسپولیس : در بازي اسپارتاپراگ برابر پرسپوليس 3 بازيكن اين تيم چكي چهره‌اي آشناتر از بقيه براي ما ايراني‌ها داشتند.


كاپيتان اسپارتاپراگ، مارتين آبنا بود كه در خط مياني حريف پرسپوليس حضوري فعال داشت و يكي از بهترين‌هاي ميدان بود. آبنا در فصلي كه پگاه با دست‌نشان در آخرين بازي در ليگ برتر ماندگار شد براي اين تيم گيلاني بازي مي‌كرد.

 

آبنا فصل گذشته در دي‌استرادا بازي كرد و امسال به اسپارتاپراگ پيوسته و در حركتي جالب به عنوان كاپيتان اين تيم سرشناس هم انتخاب شده است.

 

لئوناردو كوييكه اما ديگر بازيكني بود كه در تركيب اسپارتاپراگ حاضر بود و ما با چهره‌اش آشنا بوديم. كوييكه كه زماني در استقلال و استيل‌آذين بازي مي‌كرد پس از يك سال حضور در ليگ آلمان و بازي براي فرانكفورت و انرژي كوتبوس به دي‌استرادا پيوست و حالا حضور در اسپارتاپراگ را تجربه مي‌كند. ب

 

وندوا آديابا، مدافع راست و 23 ساله اسپارتاپراگ ديگر بازيكني بود كه با سابقه بازي در ايران رودرروي پرسپوليس قرار گرفت. آديابا زماني در استيل‌آذين بازي مي‌كرد و البته سابقه حضور در تيم زير 23 ساله‌هاي كامرون را دارد. برابر پرسپوليس اين 3 بازيكن جزو مهره‌هاي تأثيرگذار اسپارتاپراگ بودند كه البته موفق نشدند شكست را به قرمزها تحميل كنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)