مرجع خبری پرسپولیس : كرانچار پس از بازى با پيكان بركنار شد و در فاصله چند ساعت بعد دوباره سرمربى پرسپوليس شد. به احتمال زياد تمام سرنوشت اين مربى باپرسپوليس در بازى دربى است. اگر قرمزها بودند كرانچار هم مى ماند و اگر شكست را پذيرفتند مربى كروات بايد چمدانش را ببندد. تمام حرف هاى او پس از بازگشت دوباره به پرسپوليس را مى خوانيد:
در حالى كه خبر از اخراج شما از پرسپوليس شنيده شده بود پس از جلسه كميته فنى مجدداً به نيمكت تيم برگشتيد. خودتان در اين خصوص صحبت كنيد.
در اين مورد صحبت نكنم بهتر است. دوست ندارم اين مسأله را باز كنم و ترجيح مى دهم الان سكوت كنم.


اصلاً خودتان دليل اين مسأله را چه چيز مى دانيد؟
اگر بدشانس نبودم، الان وضعيتم اين نمى شد. فقط مى گويم بدشانسى كار من را به اينجا كشانده است.


حالا كه در پرسپوليس ماندگار شديد چه هدفى را دنبال مى كنيد؟
دوست دارم مشكلات پرسپوليس را برطرف كنم و هرگز نمى خواهم تيمى ناآماده را در دربى به ميدان بفرستم. مطمئناً اگر شانس با من يار باشد تمام سعى ام را براى موفقيت پرسپوليس در دربى به كار مى گيرم.


در مورد بازى با پيكان صحبت كنيد. چرا باختيد؟
ما بازى بدى را مقابل پيكان انجام نداديم و بازى در دست ما بوده و كم هم صاحب موقعيت نشديم اما پيكان نتوانست از همان ۲ موقعيت خود استفاده كند و به صورت خيلى تصادفى توپ را وارد دروازه ما كند.
چرا در اين بازى از معمارزاده استفاده نكرديد؟


ما به دنبال اين بوديم كه از تكرار اشتباهاتمان جلوگيرى كنيم. پس از آناليزهايى كه داشتيم متوجه شديم بايد در خط دفاعى و دروازه مان تغييراتى را ايجاد كنيم و به خاطر همين از حقيقى استفاده كنيم البته فشارى هم كه در اين چند روز روى معمارزاده بود سبب شد تا او نيمكت نشين شود.
چرا تياگو در پرسپوليس نيمكت نشين است؟
او هنوز به شرايط آرمانى نرسيده و كيفيت لازم را براى حضور در بازى ها ندارد اما اگر تياگو به آمادگى برسد حتماً از او هم استفاده مى كنيم.
خليلى هم اين بازى را از روى سكوها تماشا مى كرد. علت عدم استفاده از او چيست؟
وقتى بازيكن به مرز آمادگى نرسيده چطور از او استفاده كنم؟
خليلى ۳ هفته از ميادين دور بوده و هنوز به مرز آمادگى نرسيده و به همين دليل هنوز زود است كه به او ميدان بدهيم.
حرف از اين است كه تركيب پرسپوليس را خود شما انتخاب نمى كنيد و افراد ديگر هم هستند كه براى انتخاب ارنج به شما خط بدهند؟
نه، اصلاً اينطور نيست و هيچ كس در تصميمات من دخالت نمى كند و تنها اين من هستم كه ارنج پرسپوليس را انتخاب مى كنم.
تماشاگران زيادى در جريان بازى عليه انصارى فرد شعار دادند. نظر شما در اين خصوص چيست؟
انصارى فرد براى تيم ما خيلى زحمت كشيده و درست نيست كه هواداران اينگونه عليه او شعار دهند. با گذشت ۸ هفته از ليگ هرگز نمى توان در خصوص عملكرد مسئولان تيم نظر داد و به خاطر همين من از هواداران پرسپوليس مى خواهم كه با صبر و حوصله به ما اجازه بدهند گذشته را جبران كنيم. تيم ما نياز به هماهنگى دارد و با گذشت زمان مشكلش حل مى شود.
اين هفته بايد مقابل استقلال به ميدان برويد. چقدر نسبت به اين تيم شناخت داريد؟
استقلال تيم قدرتمندى است و من بازى آنها مقابل ابومسلم را ديدم و متوجه شدم كه ما بازى آسانى را مقابل استقلال پيش رو نداريم اما به هر حال با بالا بردن ميزان آمادگى و تلاشمان مى توانيم شرايط لازم را براى پيروزى در اين بازى به دست بياوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)