مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ در فكر تمديد قرارداد با پرسپوليس هستم.

علي كريمي اظهار داشت: برخلاف شايعات و حرف و حديث‌هايي كه هر روز با منبع و بدون منبع در رسانه‌ها از من چاپ مي‌شود به دوستداران و طرفداران پرسپوليس مي‌گويم در انتظار تداوم همكاري من در تيم محبوبم پرسپوليس باشند و براي اين كار در انتظار ملاقات با مسئولان هستم.
وي افزود: دوستداران پرسپوليس بدانند هدف اول من ماندن در پرسپوليس است. فعلا فقط در فكر تمديد قرارداد با پرسپوليس هستم چون مي‌دانم رفتن من به استيل‌آذين بازي با احساسات مردم است.
كريمي در خصوص ديدارش با حسين هدايتي تصريح كرد:‌ درست است در جلسات مختلفي با هدايتي شركت كردم اما شايعاتي كه از اين جلسه بيرون آمده كاملا پوچ است. ملاقات من با هدايتي دلايلي غير از حضور در استيل‌آذين داشت. هدايتي هم معتقد است كه رفتن من به استيل‌آذين خوب نيست چون مردم دلسرد مي‌شوند.
اين بازيكن يادآور شد: من هرچه دارم از پرسپوليس است و تا آنجايي كه بتوانم به اين تيم وفادار مي‌مانم. تا انتهاي هفته تكليفم را روشن مي‌كنم و اگر پرسپوليس مرا نخواست تصميم ديگري بگيرم.
كريمي در خصوص شايعه مشكلاتش با حميد استيلي خاطرنشان كرد: كوچكترين مشكلي با استيلي ندارم. سال‌‌ها در كنار او بازي كردم. من همان‌طور كه زير نظر پيرواني تمرينات خود را انجام دادم هر مربي ديگري كه باشد فقط به وظيفه خود عمل مي‌كنم.
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: فعلا در تهران به سر مي‌برم و تمرينات بدنسازي خود را زير نظر يك مربي انجام مي‌دهم و اميدوار هستم با آمادگي كامل در ليگ نهم حضور داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)