جمعه 25 بهمن(16:17)

مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي گفت: تساوي نتيجه‌ي عادلانه‌اي براي داربي بود.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوي تيم هاي استقلال و پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: يكي از جذابيت‌هاي فوتبال اين است تا دقايق پاياني نتيجه‌ مشخص نيست و هواداران دو تيم استرس دارند.

 

وي ادامه داد: هيچ كدام از بازيكنان ما كم كاري نكردند و هرچقدر توان داشتند، گذاشتند. به خصوص بعد از گل استقلال تمام تلاش خود را براي به ثمر رساندن گل انجام داديم تا بازي مساوي شود.

در نيمه دوم بعد از آنكه گل را دريافت كرديم به شدت به سمت دروازه استقلال حمله مي‌كرديم چون اصلا دوست نداشتيم در دربي 66 پرسپوليس بازنده باشد. قبل از ديدار با استقلال بدشانسي‌هاي زيادي داشتيم و مي‌خواستيم با پيروزي بر استقلال شرايط را بهبود بخشيم كه در پايان بازي با تساوي تمام شد.

 

كريمي با ابراز خوشحالي از نتيجه‌ي گفت: با اين نتيجه توانستيم گوشه‌اي از لطف هواداران را جبران كنيم گرچه مي‌دانيم آنها به تساوي راضي نيستند و پيروزي مي‌خواهند. اما بايد قبول كنيم استقلال تيم خوبي است و بازيكنان خوبي دارد كه نتايج آنها در بازي‌هاي اخير ليگ نشان‌دهنده‌ي اين مساله است. به نظرم نتيجه عادلانه بود چون هر دو تيم در نيمه دوم موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتند.

كريمي افزود: فكر مي‌كنم كه تساوي حرف‌هاي فني زيادي نداشته باشد اما به هر حال هر دو تيم تمام تلاش خود را انجام دادند و نتيجه‌ي عادلانه‌اي به دست آمد.

كريمي افزود: پرسپوليس تا پايان ليگ بازي‌هاي زيادي در پيش دارد كه اميدواريم با تمام تلاش وبا انجام بازي هاي خوب پيروزي هاي زيادي را كسب كند.

وي يادآور شد‌: در هفته‌اي كه گذشت من اصلا تمرين نكرده بودم و شرايط خوبي نداشتم اما به خاطر پرسپوليس 90 دقيقه با همه وجود بازي كردم.  

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)