موضوع اينجاست كه با وجود تلاش بازيكنان براي شكست پيكان و جانفشاني آنها براي رسيدن به هدف شان خبري از عذر خواهي كريمي نشده و با اين وضعيت معلوم نيست چه اتفاقاتي رخ دهد.

گل؛ قبل از بازي پرسپوليس مقابل پيكان اخبار خوشي در خصوص بازگشت علي كريمي به تيم شنيده مي شد و احتمال اين مي رفت تا شماره 8 از شروع تمرينات تيم كه فردا بعد از سه روز پيگيري مي شود كنار ساير بازيكنان تمرين كند اما بعيد است اين اتفاق بيافتد.

مانوئل ژوزه بعد از اينكه 12 نفر از بازيكنان پرسپوليس براي برگرداندن كريمي پيش قدم شدند شرط گذاشت كه اگر پيكان را ببريد حاضر  است با عذرخواهي كريمي او را به تيم بازگرداند اما موضوع اينجاست كه با وجود تلاش بازيكنان براي شكست پيكان  و  جانفشاني آنها براي رسيدن به هدف شان خبري از عذر خواهي كريمي نشده و با اين وضعيت معلوم نيست چه اتفاقاتي رخ دهد و دوري كريمي از پرسپوليس چقدر طول بكشد.

از طرفي به احتمال فراوان پرسپوليس فرداشب يا روز دوشنبه براي برپايي اردويي 6-5 روزه راهي دبي مي شود و  و چنانچه كريمي تا قبل از اين سفر از مانوئل عذرخواهي نكند باز گشت او به تمرينات احتمالا يك هفته ديگر  هم طول خواهد كشيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)