مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان هاي پرسپوليس و استقلال آماده ترين نفرات تمرين امروز تيم ملي بودند.


تيم ملي فوتبال كه خود را براي ديدار مقابل اندونزي آماده مي‌كند از ساعت 18:30 امروز در زمين اصلي كمپ اصلي تيم‌هاي ملي زير نظر كي‌ر‌وش و مربيان به تمرين پرداخت.

 

نكته جالب توجه در تمرين امروز اضافه شدن تماشاگران بود و اين بار برخلاف روزهاي گذاشته نزديك به 100 نفر از مشتاقان در تمرين تيم ملي حضور پيدا كردند.

 

* در ابتداي تمرين علي كريمي و مازيار زارع دو بازيكن تيم پرسپوليس با يك توپ كوچك حركات جالبي با توپ انجام مي‌دادند و توجه عكاسان را به خود جلب ‌كردند.

 

*ماركا آقاجانيان بازيكن اسبق تيم پاس و همچنين مربي سابق تيم ملي از نزديك نظاره‌گر تمرينات كي‌روش و بازيكنان بود.

 

* در ابتداي تمرين سرمربي پرتغالي تيم ملي براي بازيكنان صحبت كرد و برنامه‌هاي تمريني را براي آنها يادآور شد.

 

*  علي كريمي و فرهاد مجيدي از آماده‌ترين بازيكنان تيم ملي بودند و جالب اينجاست كه در بازي درون تيمي و تاكتيكي با هم در يك تيم قرار داشتند.

 

*كارلوس كي‌روش با توجه به جلسه آناليز تيم ملي اندونزي كه صبح امروز برگزار شده بود، تمرينات ويژه‌اي را براي ملي‌پوشان در نظر گرفت و نكات لازم را به آنها گوشزد مي‌كرد. نكته جالب تذكرات اين سرمربي پرتغالي بود و او در صورتي كه هر بازيكن دچار اشتباه مي‌شد بلافاصله سوت خود را به صدا درمي‌آورد و بازي را متوقف مي‌كرد.
تاكيدهاي كي‌روش و نظم او در جريان تمرين آنقدر بالا بود كه تمامي بازيكنان تنها نظاره‌گر توصيه‌هاي او شدند.

 

* عباس ترابيان سرپرست تيم ملي در حاشيه تمرين امروز پيگير آخرين وضعيت جواد نكونام و اضافه شدن اين بازيكن به اردوي تيم ملي بود.

 

* ملي‌پوشان تيم استقلال كه بعد از بازي با فولاد به ريكاوري مي‌پرداختند از عصر امروز در كنار ديگر بازيكنان تمرينات خود را پشت سر گذاشتند.

 

* نكته قابل توجه فني امروز تغيير سبك تمرينات تيم ملي نسبت به گذشته بود و هيچ بازيكني حق حركت اضافه با توپ را نداشت و به محض اضافه كاري با تذكر كي‌روش روبرو مي‌شد.

 

* در اواخر تمرين امروز تيم ملي باران آغاز به باريدن كرد تا ملي‌پوشان زير باران به تمرينات تاكتيكي بپردازند.

 

* آرش افشين و فرهاد مجيدي دو مهاجم تيم آبي بودند كه مقابل تيم سبز بازي مي‌كردند و علي كريمي پشت سر اين دو بازيكن حضور داشت. كي‌روش در هنگام حمله تيم آبي تذكرات لازم را به آرش افشين مي‌داد و از اين بازيكن مي‌خواست فضاي حركتي خود را بيشتر كند.

 

تيم ملي فوتبال ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 روز جمعه از ساعت 20 به مصاف اندونزي مي‌رود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)