بعضي‌ها مي‌گويند فوتبال كعبي و امثال كعبي تمام شده و به‌خاطر اين برگشتند. درحالي‌كه اينطور نيست. نه‌تنها فوتبالمان تمام نشده بلكه شروع شده و دارد رشد مي‌كند.

به گزارش گل ؛ حسين كعبي كه در سال‌هاي اخير نتوانست آنطور كه بايد و شايد نمايش خوبي از خود داشته باشد به استقلال خوزستان رفته تا با كمك عبدا… ويسي به همان كعبي چند سال قبل برگردد و بازي‌هاي خوبش را انجام دهد. كعبي درمصاحبه با ایران ورزشی  رابطه با دليل انتخاب استقلال خوزستان، شرايطش و … صحبت مي‌كند.

چطور شد كه به استقلال خوزستان رفتي؟
چيز خاصي نشد. قسمت بود با كسي كار كنم كه همبازي‌ام بوده. آقاي عبدا… (ويسي) در بازي‌هاي آخر فوتبالش با من در يك تيم بوديم و من نه تنها افتخار همبازي بودن با او را دارم، بلكه امسال شاگرد او هم هستم. آقا عبدا… واقعا رفيق خوبي براي بازيكنانش است و خوشحالم كه به استقلال خوزستان آمدم. به شهرم برگشتم تا دينم را به فوتبال اينجا ادا كنم. تيم هم جوان است اما مطمئنا مي‌تواند نتايج خيلي خوبي بگيرد.
چند سال پيش وقتي در پرسپوليس بودي و براي بازي با فولاد به اهواز رفتي و آن اتفاقات افتاد، ديگر اصلا فكر نمي‌كرديم يك روز پيش بيايد كه كعبي به اهواز برگردد و بخواهد در شهر خودش فوتبال بازي كند اما اين اتفاق افتاد!
خب اين مسائل در فوتبال عادي است. مطمئن باشيد طوري بازي مي‌كنم كه همه تشويقم كنند. من به اهواز آمدم تا هم پيش خانواده‌ام باشم و هم به فوتبال استانم خدمت كنم اما بعضي‌ها مي‌گويند فوتبال كعبي و امثال كعبي تمام شده و به‌خاطر اين برگشتند. درحالي‌كه اينطور نيست. نه‌تنها فوتبالمان تمام نشده بلكه شروع شده و دارد رشد مي‌كند! عبدا… ويسي در اين سال‌هاي مربيگري‌اش نشان داده مي‌تواند بازيكنان را به‌خوبي احيا كند. رضا عنايتي و ميلاد نوري احيا شدند، پس كعبي و امثال كعبي هم احيا مي‌شوند و بازي‌هاي خوبي انجام خواهند داد.
پس امسال استقلال خوزستان زنگ تفريح حريفان نخواهد بود و نتايج خوبي مي‌گيرد…
صددرصد. مطمئن باشيد استقلال خوزستان با بازيكنان باتجربه‌اي كه گرفته حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد، ضمن اينكه در اهواز و كلا خوزستان اكثر مردم استقلالي هستند و براي بازي‌هاي استقلال خوزستان به ورزشگاه مي‌آيند و حمايت مي‌كنند كه اين مساله به نتيجه‌گيري تيم كمك زيادي خواهد كرد.
ظاهرا مبعلي هم قرار است به تيم اضافه شود.
مبعلي ديروز (سه‌شنبه) با ما تمرين كرد اما نمي‌دانم قرارداد بسته يا نه. ايمان بيايد جمعمان جمع مي‌شود.
پس فولادي‌هاي سابق جمع شدند و مي‌خواهند استقلال خوزستان را متحول كنند.
فوتبال همين است و لذت آن به اين اتفاقات. خوشحاليم كه در تيم شهر خودمان دور هم جمع شديم. ما روزهاي خوبي داشتيم اما از هم دور افتاديم و حالا مي‌خواهيم جبران كنيم.
آن زمان كه فولاد قهرمان شد، اتفاق بدي بود كه يكدفعه همه از فولاد رفتيد و تيم را تنها گذاشتيد.
مقصر خودشان هستند. خودشان قدر خودشان را نمي‌دانستند. فولاد آن زمان 7 ملي‌پوش داشت، الان يكي هم ندارد.
باشگاه ‌آن زمان چه كاري مي‌توانست انجام دهد كه 7 ملي‌پوش خود را حفظ كند؟
نمي‌دانم. منظور از مقصر، بازيكنان بودند، نه باشگاه. شما الان مي‌بينيد يك بازيكن وقتي يك سال در ليگ برتر خوب بازي مي‌كند مي‌خواهد به استقلال يا پرسپوليس برود اما اين تيم‌ها بازيكنان را محو مي‌كنند. من 2 سال پرسپوليس بودم و حضور در اين تيم را امتحان كردم، مي‌دانم سخت است. من 9 سال تيم ملي بودم اما در اين تيم‌ها محو شدم.
اما همان زمان تصور مي‌شد حسين كعبي مي‌تواند از پس خودش بربيايد و بهترين عملكرد را از خودش داشته باشد و جايگاه خوبي به‌دست بياورد. چرا اينطور نشد؟
من به كسي باج ندادم. وقتي من با پرسپوليس شروع كردم، ملي‌پوش بودم اما متاسفانه كسي پشتمان نبود و محو شديم. اين اتفاق فقط براي خوزستاني‌ها مي‌افتد.
يعني همه بازيكناني كه در اين تيم‌ها جايگاه خوبي به‌دست مي‌آورند، كسي پشتشان است؟
نه، منظورم اين نبود كه رابطه دارند. آنها مشاور خوب دارند. كسي كه راهنمايي‌شان كند چطور رفتار كنند، چطور كار كنند و چطور بدرخشند. ما خوزستاني‌ها ساده هستيم و دل پاكي داريم. به‌خاطر همين گفتيم صادقانه مي‌رويم و كارمان را مي‌كنيم اما محومان كردند. ان‌شاءا… شانس به فوتبال خوزستان برمي‌گردد و نشان مي‌دهيم ما همچنان بهترين در فوتبال ايران هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)