جمعه 9 اسفند (15:56)

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس فدراسيون فوتبال گفت: از اينكه دايي و كريمي با يكديگر آشتي كرده اند خوشحاليم و از اين رابطه دوستانه استقبال مي كنيم.

علي كفاشيان درباره آشتي علي دايي و علي كريمي اظهار داشت: ما پيش از اين هم به علي دايي گفته بوديم كه اگر بخواهد حاضر هستيم پادرمياني كنيم تا روابط اين دو نفر بهبود پيدا كند. دايي گفته بود هر موقع لازم بداند اين موضوع را مي گويد. دايي هميشه با همه بازيكنان در تعامل بوده است و ما از اينكه اين دو نفر با يكديگر آشتي كرده اند خوشحال هستيم.
وي درباره اينكه فدراسيون فوتبال پيش از اين بابت مصاحبه علي كريمي عليه فدراسيون خواستار محروميت اين بازيكن شده بود عنوان كرد: ارتباط ورزشكاران دو حالت دارد.

يك ارتباط بازيكن با كادر فني و يكي هم ارتباط بازيكن با فدراسيون و تشكيلان انضباطي. ما حتي وقتي با مربيان در رده هاي ملي قرارداد امضا مي كنيم در قرارداد اين نكته را قيد مي كنيم كه عليه فدراسيون نبايد مصاحبه كنند. ورزشكار ملي هم بايد همين طور باشد.
رئيس فدراسيون ادامه داد: زماني كه علي كريمي مصاحبه كرد فقط تذكر داديم و اعمال انضباطي نكرديم. ظاهرا علي كريمي آزرده شد. بعد از آن اتفاق هم فرصتي دست نداد تا با او جلسه اي داشته باشيم و دلجويي كنيم.
كفاشيان با بيان اينكه علي كريمي براي فوتبال زحمت كشيده اضافه كرد: به هر حال ما نمي توانيم زحماتي كه اين بازيكن براي تيم ملي كشيده را ناديده بگيريم. حضور او در تيم ملي هميشه موثر بوده است و مردم هم او را دوست دارند و ما هم به همين دليل بايد به او احترام بگذاريم.
وي خاطر نشان كرد: كريمي مثل فرزند من مي ماند. هرگاه فرزندمان اشتباهي مي كند بايد به او تذكر دهيم. در مورد كريمي هم همين موضوع مصداق دارد و او از تذكر ما نبايد ناراحت شود. او يك ورزشكار ملي است و اگر بخواهد به تيم ملي كمك كند و علي دايي هم وجود او را در تيم ملي موثر بداند از اين موضوع استقبال مي كنيم.
كفاشيان درباره بازي هاي تداركاتي تيم ملي گفت: بازي با كويت در سوم فروردين قطعي است اما بازي با قطر به دليل اينكه آنها نمي توانستند در زمان مقرر با ايران بازي كنند لغو شد. بازي با مراكش هم تا 80 درصد قطعي شده است.
وي درباره بازي با تيم ملي اسپانيا عنوان كرد: سفير ايران در اسپانيا رايزني هايي انجام داده است اما در تاريخي كه مدنظر آنهاست نمي توانيم بازي كنيم. با اين حال باب مذاكره را باز گذاشته ايم تا در فرصتي مناسب اين اتفاق رخ دهد.
كفاشيان در مورد نگراني هاي كميته ملي المپيك مبني بر آماده سازي تيم اميد اظهار داشت: سعي مي كنيم نگراني هاي افشارزاده را برطرف كنيم. البته نگراني هاي او هم به جا است. قرار شد هرگاه تيم ملي برنامه تداركاتي دارد اردوهاي تيم اميد برگزار شود تا مشكلي پيش نيايد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)