مرجع خبری پرسپولیس : رئيس فدراسيون فوتبال گفت: اگر باشگاهي از دادن بازيكنان خود به تيم ملي امتناع كند طبق قانون با‌ آن برخورد خواهد شد.


علي كفاشيان در خصوص انتقادات صورت گرفته از تيم ملي فوتبال عنوان كرد: برنامه‌ها را از قبل طراحي مي‌كنيم و براساس روزهاي فيفا‌دي اين مسائل را انجام مي‌دهيم، اما مربيان يك هفته مانده به اين برنامه‌‌ها اعتراضات خود را اعلام مي‌كنند.

وي ادامه داد: اگر مربي نتيجه بگيرد مشكلي وجود ندارد، اما در صورت عدم نتيجه‌گيري، فدراسيون فوتبال مقصر شناخته خواهد شد. برنامه‌ريزي‌هاي فدراسيون تا پايان سال مشخص است و مربيان باشگاه‌ها از هم‌اكنون مي‌توانند با مشاهده اين برنامه اعتراض خود را اعلام كنند، ولي هميشه بايد ديد ملي را در نظر داشت.

كفاشيان در خصوص اينكه اعتراض باشگاه استقلال خاطرنشان كرد: فتح‌الله‌زاده هميشه ديد ملي داشته و تاكيد مي‌كند كه بازيكنان استقلال در اختيار تيم ملي هستند. مظلومي نيز تاكيد كرده كه نظر من با نظر مديرعامل تطابق دارد.


وي درباره انتقاد و تماسي كه اميرقلعه‌نويي با او داشته،‌ عنوان كرد: نمي‌توانم درست يا نادرستي اين انتقادات را هم‌اكنون اعلام كنم. من صحبت‌هاي او را به كميته فني ارجاع دادم تا در مورد آن تصميم‌گيري شود.

كفاشيان در خصوص اينكه قلعه‌نويي اعلام كرده 48 ساعت قبل از بازي، بازيكنان را در اختيار باشگاه‌ها قرار دهند، يادآور شد: بايد با سازمان ليگ صحبت كنم كه آنها زمان برگزاري رقابت‌ها را تغيير دهند تا بازيكنان پس از پيوستن به باشگاه‌ها استراحت داشته باشند. ما تلاش مي‌كنيم بازيكنان تيم ملي با پروازي كه اعزام مي‌شوند بازگردند تا هر چه سريع‌تر در اختيار باشگاه‌ها قرار گيرند. اگر باشگاهي از دادن بازيكنان امتناع كند طبق قانون با‌ آن برخورد خواهد شد.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره جلسه با علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني تصريح كرد: برنامه‌ها و گزارشات كامل خود را به سعيدلو اعلام كرديم و وي نيز پيشنهادات و نظرات خود را در خصوص پيشرفت اين رشته اعلام كرد.

وي درباره اينكه سعيدلو به قطبي اولتيماتوم داده،  گفت: به هر حال تلاش تيم ملي قهرماني در رقابت‌هاي آسيا است و انتظار مي‌رود بهترين نتيجه را كسب كند. رئيس سازمان از همه فدراسيون‌ها انتظار دارد كه بهترين نتيجه را كسب كنند و اين موضوع توقع به جايي است.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم ملي در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا قهرمان خواهد شد؛ تاكيد كرد: تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام مي‌دهيم و برنامه‌ريزي‌هاي اساسي را طراحي كرده‌ايم تا تيم ملي بتواند در اين دوره از رقابت‌ها به موفقيت دست يابد.

وي در مورد اينكه فدراسيون فوتبال اعلام كرده هر بازيكني عليه سرمربي تيم ملي مصاحبه‌ انجام دهد از ليست بازيكنان خط خواهد خورد و با او برخورد خواهد شد  گفت: من چنين موضوعي را نديده‌ و نشنيده‌ام، اما به هر حال كميته انضباطي بايد در مورد بازيكناني كه حاشيه‌سازي مي‌كنند تصميم‌گيري كند.


رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص ارائه مدارك قطبي در سفر به آفريقاي جنوبي عنوان كرد: نظر ما اين بود كه ارائه مدارك سرمربي تيم ملي درست نيست، اما قطبي در اين زمينه خودمختار است. ما نيازي به نشان دادن مدارك به شخصي نداريم. از قبل هم مخالف بودم و الان نيز همين نظر را دارم و مداركي ارائه نمي‌كنيم، زيرا صحبت مسئولان خود مدرك است. كساني كه چنين مسائلي را مطرح مي‌كنند مي‌خواهند برنامه‌شان جذاب شود.

كفاشيان درباره آناليز كردن قطبي از 11 مسابقه جام‌جهاني اظهار داشت: قطبي تمام موارد را به مسئولان فدراسيون و كميته فني ارائه داده است.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص جلسات كميته فني فدراسيون يادآور شد: هماهنگي‌هاي لازم را انجام مي‌دهيم و به كميته فني تذكر داده‌ام كه اين جلسات را در زماني برگزار كنند تا تمام افراد بتوانند حضور داشته باشند. حضور تمام مربيان در جلسه امكان‌پذير نيست، اما پيشنهاد دادم تمام نظرات مربيان را دريافت كنند.

وي درباره كاهش قيمت بليت‌ها خاطرنشان كرد: قيمت بليت‌ها ثابت است و تغييري نخواهد كرد و همان روال متعادل خود را دنبال مي‌كند.


كفاشيان در پايان  درباره اسپانسر تيم ملي عنوان كرد: تاكنون هيچ سازماني اسپانسر تيم ملي فوتبال نشده است و بايد منتظر باشيم تا پيشنهادات ارائه شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)