مرجع خبری پرسپولیس : فدراسيون فوتبال اطلاعيه اي درباره خصوصي سازي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال صادر كرد.

 فدراسيون فوتبال ضمن استقبال از دستور رئيس محترم جمهور مبني بر واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي و هواداران، از دغدغه هاي خود مبني بر يك دست شدن اداره باشگاه ها در امر فوتبال، بيانيه اي را صادر كرد.
در اين بيانيه آمده است:
در حال حاضر حرفه اي شدن فوتبال با گذشت بيش از يك دهه از مطرح شدن آن و با توجه به مسايل و مشكلات ناشي از تداخل هاي موجود، مربوط به خصوصي سازي تيم ها و باشگاه هاي دولتي بيشترين توان فوتبال كشور را شامل شده است.
از اين رو واگذاري دو باشگاه استقلال و پيروزي به مردم كه در استاي تحقق اصل 44 قانون اساسي و بيانات مقام معظم رهبري است، اولين گام جدي و عملي در راه ورود فوتبال ايران به مسير حرفه اي و همسويي با فوتبال روز جهان است.

لذا فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران با استقبال از دستور اكيد رئيس محترم جمهور مبني بر واگذاري اين دو باشگاه اصيل و مردمي به صاحبان واقعي شان بر پايه تقاضاي عمومي جامعه، اظهار اميدواري مي كند با انجام اين مهم، ديگر تيم هاي دولتي فوتبال ايران هم به سرعت و با كمك دولت و مجلس محترم شوراي اسلامي مسير تحول و ترقي را طي كرده و پس از برآوردن خواسته ميليون ها هوادار سير روبه رشد فوتبال كشور را ادامه دهد.
بديهي است كه فدراسيون فوتبال خود را موظف مي داند تا با تمام امكانات موجود و نهايت توان، در راستاي تسريع اين فرآيند ضروري و اجتناب ناپذير، درخواست اهالي فوتبال و آحاد مردم فوتبال دوست را برآورد. در همين راستا كميته اي به منظور خصوصي سازي در ورزش در فدراسيون فوتبال تشكيل شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)