پرسپولیس نیوز : طرحی که قرار بود فقط برای مسابقه دربی استفاده شود تبدیل به لباس دائمی پرسپولیس شده است.

اینکه در بعضی از تیم ها برای مسابقاتی خاص طرح های ویژه در نظر گرفته شود و حتی گاهی اوقات رنگ قالب طرح ویژه از رنگ اصلی و اول باشگاه برجسته تر باشد و بخش وسیع تری را به خود اختصاص دهد چندان  غیر معمول نیست و پیش از این هم سابقه  آن وجود داشته است.

اما اینکه همان طرح تبدیل به پوشش دائمی تیم شود برای هوادارانی که عمری با تیمشان و رنگ خاص آن زندگی کرده اند و در آستانه برگزاری مسابقاتی تاریخی و کسب یک قهرمانی با ثبت تصاویری خاطره انگیز هستند چندان قابل قبول نیست.

خصوصا اینکه این طرح یادآور خاطره جالبی هم نیست و بیشتر قسمت های قرمز رنگ آن هم با رفتن داخل شورت ورزشی عملا قابل دیدن نیست.

از حق نگذریم طرح تیره رنگ تولید شده طرح زیبایی است و بیرون از زمین هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد اما بدون شک طراح و تولیدکننده اسپانیایی از پرسپولیس و هویت تاریخی اش اطلاع چندانی ندارد.
 با رنگ های دیگری مثل نارنجی، فسفری و هر رنگ دیگری می شود طرح های زیبا و متعددی تولید کرد و هرکدام از آنها می تواند از دیگری زیباتر باشد اما این طرح های زیبا هیچ کدام قرمز نیست و ربطی هم به پرسپولیس ندارند.

پرسپولیس این فصل چندین و چند بار تغییرات در لباس های خود را تجربه کرده و حالا که قرار است در چند مسابقه  آخر یک طرح ثابت استفاده شود رنگ اصلی باشگاه به سایر رنگ ها ارجحیت دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)