دوشنبه 23 دی(23:20)

مرجع خبری پرسپولیس: شب گذشته و طي توافقي مخفيانه لوكابوناچيچ با تيم پرسپوليس قرارداد امضا كرد
شرط اول انصاريفرد براي لوكا حضور پيرواني به عنوان دستيار اول است

نماينده لوكا بوناچيچ شب گذشته به طور رسمي با نماينده باشگاه پرسپوليس براي مربيگري در اين تيم به توافق نهايي رسيد و قرار است طي روزهاي آينده اسم اين مربي رسما به عنوان سرمربي پرسپوليس اعلام شود

لوكا بوناچيچ كه سابقه همكاري با تيم هاي فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان را دارد فصل گذشته به النصر امارات پيوست و پس از ناكامي در اين تيم با نظر مديران النصر از مربيگري تيم فوق بركنار شد. بوناچيچ كه دوران خوبي را با سپاهان در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا سپري كرده بارها عنوان داشته كه از باشگاههاي ايراني و بخصوص پرسپوليس دعوت نامه هايي براي مربيگري دارد. بعد از جدايي افشين قطبي از پرسپوليس وي رسما اعلام كرد كه نمايندگان باشگاه پرسپوليس با وي مذاكراتي را داشته اند. با اين وجود و با تغيير و تحولاتي كه در مديريت باشگاه پرسپوليس اخيرا به وقوع پيوست بحث حضور يك مربي خارجي در راس كادر فني اين باشگاه مطرح شد كه نام هايي مثل فاتح تريم و لوكا بوناچيچ طي روزهاي اخير بيش از ديگران مطرح بود ولي براساس توافقي كه شب گذشته بين باشگاه پرسپوليس و نماينده لوكا بوناچيچ در تهران به وقوع پيوست حضور اين مربي كروات در تيم پرسپوليس قطعي شد. عباس انصاريفرد مدير عامل جديد سرخپوشان براي اينكه پرسپوليس در اين تغيير و تحولات آسيبي نبيند حضور افشين پيرواني به عنوان دستيار اول لوكا بوناچيچ روي نيمكت پرسپوليس را به عنوان يكي از شروط اصلي همكاري لوكا قرار داده است . از طرفي افشين پيرواني در گفت و گوئی هر گونه تغيير و تحولي را در كادر فني تيم پرسپوليس تكذيب كرد و همه چيز را به روزهاي آينده موكول كرد.
بوناچيچ فصل گذشته همراه تيم سپاهان توانست به عنوان نايب قهرماني آسيا دست يابد. بوناچيچ طي ماه هاي گذشته با تيم النصر امارات قرارداد امضا كرده بود اما پس از عدم نتيجه گيري در اين تيم حكم اخراجش صادر شد. باشگاه النصر طي روزهاي گذشته به صورت رسمي اعلام كرده بود كه بوناچيچ حال و هواي ايران در سر داشته و لوكا در گفت و گو با مقامات النصر از مذاكره رسمي نمايندگان باشگاه پرسپوليس با وي خبر داده بود.
با اين وجود طي تماسي با باشگاه پرسپوليس خواهان اعلام موضع اين باشگاه در خصوص حضور يا عدم حضور لوكا در تيم پرسپوليس شد كه جواب مشخصي از سوي باشگاه پرسپوليس ارائه نشد. در اين خصوص تنها افشين پيرواني سرمربي فعلي پرسپوليس اعلام كرد كه بايد تا فردا صبر كرد و همه مسائل فردا مشخص مي شود و اين در حالي است كه پيرواني كماكان خود را سرمربي پرسپوليس مي داند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)