مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی در نشست با لیدرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر نقش لیدرها در ساماندهی تماشاگران و برقراری نظم و آرامش بر روی سکوها در شهرآورد تهران تاکید کرد.
در این نشست که بعدازظهر دوشنبه در بخش رسانه ای ورزشگاه آزادی و با حضور مسئولان این ورزشگاه و حدود 60 نفر از لیدرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد، مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی ضمن تاکید بر مسئولیت حساس لیدرها در برقراری نظم و آرامش سکوها تصریح کرد: از تمامی لیدرها انتظار داریم تا نسبت به مسئولیتی که در قبال سکوهای ورزشگاه برعهده دارند خود را حساس بدانند چرا که کمیته انضباطی لیدرها را مسئول هر سکو می داند.

در این نشست لیدرهای استقلال و پرسپولیس خواستاراستفاده از کاورهای ویژه و معرفی آنها به ماموران نیروی انتظامی برای همکاری و برخورد با هرگونه بی نظمی و اخلالگری بر روی سکوها شدند.

همچنین لیدرها موظف شندد در صورت هرگونه تنش ناشی از تصمیمات داور بر روی سکوها تنها تماشاگران را به شعار “داور دقت کن” ترغیب کنند و اجازه تحریک و بی احترامی به داور مسابقه را ندهند.

در این جلسه همچنین در خصوص زمان حضور و استقرار لیدرها در ورزشگاه آزادی تصمیم گیری و مقرر شد لیدرها از صبح روز جمعه با استقرار بر روی سکوها به هدایت تماشاگران بپردازند.

در پایان این جلسه مقرر شد روز پنج شنبه نیز جلسه هماهنگی با حضور مسئولان ورزشگاه آزادی ، مسئولان نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه پیرامون نحوه ساماندهی شهرآورد تهران برگزار شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)