جنجال عابربانک بالا گرفت

مرجع خبری پرسپولیس : از صحبتهای انجام شده طی هفته ی گذشته در رسانه های تصویری و نوشتاری ، عباس اسماعیل بیگی لیدر تیم فوتبال پرسپولیس که حسین هدایتی را این روزها در فشار زیاد قرار داده است او را به گفتگوی رو در رو دعوت کرده است.

این لیدر که رابطه نزدیکی به باشگاه پرسپولیس دارد معتقد است در زمان حضور هدایتی در هیئت مدیره این تیم وی با خرید تنی چند از لیدرهای پرسپولیس و پرداخت مبالغی به انها ورزشگاه را در جهت شعار علیه مدیر عامل وقت تشویش کرده است.

اسماعیل بیگی که از برنامه جهانگیر کوثری به شدت ناراحت است اعلام کرده از 40 دقیقه حرفهای او فقط 40 ثانیه را پخش کرده اند و تمام صحبتهای او که با دلیل و مدرک مطرح شده است توسط این برنامه سانسور شده و در عوض فرصت 30 دقیقه ای به حسین هدایتی داده شده است تا هرچه دوست دارد بگوید.

وی افزود : با دست خالی  ، تمامی حقایق و پشت پرده های این چهره نو ظهور فوتبال ایران را افشا میکنم و اگر این اتفاق افتاد، هیچ چیزی جز اینکه اقای هدایتی علی کریمی را به پرسپولیس بازگرداند ؛ نمی خواهم.

این لیدر امروز با اعلام این موضوع که حاضر است در هر مکان و زمانی با حسین هدایتی به مناظره بشیند تا تمامی مدارک و مستندات خود را ارائه دهد و صحبتهایش را ثابت کند

 این ماجرا را وارد فاز تازه ای کرد و باید دید هدایتی که تمامی حرفهای این لیدر را تکذیب کرده است و اعلام کرده در صورتی که شخصی بتواند این حرفها را ثابت کند حاضر است مبلغ 400 ملیون به او بدهد آیا حاضر است با این لیدر به گفتگو بشیند تا بتواند پاسخی به این ادعا ها بدهد  یا خیر ؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)