مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی لیست خرید چهار نفره خود را برای تقویت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ به رویانیان ارائه کرده است.

 

مذاکرات پرسپولیس و مصطفی دنیزلی برای پیوستن دوباره مربی ترک به تیم روزهای پایانی خود را سپری می کند. این هفته، آخرین هفته از قرارداد تلویزیونی مصطفی دنیزلی است با TV league ترکیه.

 

او این چهارشنبه و پنجشنبه را تنها به عنوان مفسر در برنامه ماراتن روی آنتن می رود بعد از آن منعی برای حضور در پرسپولیس ندارد.

 

آقا مصطفی که بیشتر شرایط لازم برای حضور در تهران را فراهم کرده،  جو تیم را خیلی خوب می شناسد  و در نکاتی که با مسئولان تیم در میان گذاشته اعلام داشته بازی هایی که از تیم دیده به این نتیجه رسیده که برای ترمیم تیم ، نیاز به تغییرات زیاد نیست و تنها با 3 یا 4 بازیکن جدید می شود شرایط را بهبود بخشید.

 

او مانع از معاوضه بازیکنانی مثل فشنگچی با کیانی تراکتورسازی شده و نکته مهمی که از آن پرسیده ، شرایط محمد نصرتی است. او از مسئولان باشگاه خواسته تا تمام تلاش شان را بکنند و بتوانند برای این مدافع بخشش بگیرند.

 

با آمدن دنیزلی ، احتمالا قرارداد سومدیک و گمالویچ هم که این هفته برای تعطیلات به آلمان می روند ، لغو خواهد شد و این دو باید از پرسپولیس بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)