مرجع خبری پرسپولیس :  با امضاي توافق‌نامه‌اي، سازمان ليگ برتر ايران با دريافت 2 ميليارد و 750 ميليون تومان جام ليگ برتر فوتبال ايران را به نام ايرانسل نام‌گذاري كرد.

 

عزيز‌الله محمدي رئيس سازمان ليگ برتر، در مراسم امضاي تفاهمنامه با شركت خدمات ارتباطي ايرانسل، گفت: سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال ايران به منظور گسترش و توسعه درآمدزايي اقدامات جديدي را انجام داده‌اند كه به اين ترتيب پس از افزايش حق پخش تلويزيوني و تبليغات محيطي، به منظور درآمدزايي بيشتر، ايده نامگذاري برند ليگ برتر شكل گرفت.

 

 

 

وي گفت: به اين ترتيب، برند جام خليج فارس و ليگ برتر با نام ايرانسل نامگذاري شد تا از اين طريق به سازمان ليگ براي درآمدزايي بيشتر كمك ‌شود و هر سال نسبت به سال پيش درآمدزايي بيشتري داشته باشيم و در نهايت هزينه فوتبال از درآمد فوتبال تأمين گردد.

 

 

همچنين در اين مراسم امضاي اين تفاهمنامه عليرضا قلمبر دزفولي، مدير عامل ايرانسل نيز، گفت: در توافقنامه امروز با سازمان ليگ برتر، ليگ برتر فوتبال 90 -91 به نام ايرانسل نامگذاري شد كه با توجه به ضريب نفوذ بالاي ايرانسل بين جوانان، مشاركت ايرانسل در اين جام باعث شور و نشاط بيشتري در ليگ مي‌شود و در عين حال محتواي بيشتري نيز چاشني اين دوره ليگ خواهد شد.

 

قلمبر دزفولي در پاسخ به مبلغ قرارداد با سازمان ليگ براي نامگذاري ليگ 90 -91 به نام ايرانسل، گفت: قرارداد مستقيم ايرانسل با سازمان ليگ نيست و قرارداد با شبكه برتر سبز كه مديريت انحصاري تبليغات ليگ را برعهده دارد، بسته شده است كه قرارداد كل شامل بهره‌مندي از تبليغات محيطي، تبليغات تلويزيوني و تبليغات اطراف زمين است.

 

وي همچنين پس از امتناع از اعلام مبلغ كل قرارداد تبليغات ايرانسل با شبكه برتر سبز در اين دوره ليگ برتر، در حالي كه شركت متبوع خود يك سوي قرداد مذكور است، اعلام رقم قرارداد را به اختيار سازمان ليگ برتر و شبكه برتر سبز گذاشت.

 

سپس محمدي در مقابل پرسش‌هاي بسيار در خصوص مبلغ قرارداد، گفت: ماحصل قرارداد ايرانسل با سازمان ليگ و آنچه كه از اين قرارداد به سازمان ليگ برتر پرداخت مي‌شود، 2 ميليارد و 750 ميليون تومان است.

 

به اين ترتيب با پرداخت 2 ميليارد و 750 ميليون تومان، ليگ برتر فوتبال ايران به نام اپراتور دوم تلفن همراه كشور، نام‌گذاري شد.

 

بنا بر اين گزارش، اين نشست با بيش از دو ساعت تاخير و در حالي كه برخي از خبرنگاران سال كنفرانس را ترك كرده‌ بودند، آغاز شد و در اين مدت، علت تاخير دو ساعته مديران ليگ برتر و ايرانسل، ترافيك بازنشدني شهر تهران عنوان مي‌شد.

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)