پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال استقلال در آخرین ایستگاه لیگ برتر با وجود شکست سپاهان به لطف تفاضل گل بیشتر نسبت به سایپا در رده سوم لیگ برتر قرار گرفت.

تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) به قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار را استقلال با یک گل به سود خود به پایان رساند. تیام در دقیقه ۱۲ زننده تنها گل استقلال بود.

استقلال به مانند فصل گذشته در هفته پایانی برابر سپاهان قرار گرفت و توانست این بار در ورزشگاه نقش جهان زردپوشان اصفهان را شکست دهد. شاگردان شفر با این پیروزی ۵۴ امتیازی شدند و با توجه به برتری ذوب‌آهن مقابل نفت تهران نتوانستند رتبه دومی سال گذشته را تکرار کنند و در رده سوم ایستادند. سپاهان هم با این شکست فصل را به بدترین شکل ممکن به پایان رساند.

ترکیب سپاهان: عالمه، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، حامد بحیرایی (۶۶ – رضا دهقانی)، علی کریمی، محمدعلی احمدی، حسین پاپی، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و مهدی شریفی(۷۱ – ادون حسنی).

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، وریا غفوری، امید نورافکن(۸۰ – علی قربانی)، مامه تیام (۲+۹۰ -سیدمجید حسینی)، سرور جپاروف، خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی(۶۶ – میلاد زکی‌پور).

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)