پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های استقلال و مشکی‌پوشان که برتری پرگل آبی‌پوشان را به همراه داشت، در نهایت منجر به سقوط مشکی‌پوشان به لیگ دسته اول شد.

استقلال در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۵۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف مشکی‌پوشان مشهد رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید.

فرشید اسماعیلی (۵۰ و ۸۳) و علی قربانی (۶۷ و ۷۶) برای استقلال گلزنی کرد و حمیدرضا علی‌عسگری در دقیقه ۸۰ تک گل مشکی‌پوشان را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن (میلاد زکی‌پور – ۵۹)،‌ آرمین سهرابیان، بویان نایدئوف، امید ابراهیمی،‌ فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان (علی قربانی – ۴۰) و جابر انصاری (حسین حیدری – ۸۱).

ترکیب مشکی‌پوشان: محمدحسین عین‌افشار، علی فرامرزی، محسن آقایی، کیوان امرایی (سهیل ساحلی – ۷۹)، مصطفی احمدی، یونس شاکری، سجاد دانای (امیرمحمد پناهی – ۵۷)، حسین بادامکی، پیام ملکیان، حسین زامهران (حمیدرضا علی‌عسگری – ۶۳) و وحید عسگری.

نیمه اول
دقیقه ۱۰:
 حسین زامهران در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال قرار گرفت، اما سیدحسین حسینی با واکنشی توپ را مهار کرد تا مانع گلزنی مشکی‌پوشان شود.

دقیقه ۱۲: استقلالی‌ها پشت محوطه جریمه توپ را به سرور جپاروف رساندند که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۱۵: کیوان امرایی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که حسینی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۰: پاس امرایی برای زامهران با شوت خطرناک این بازیکن همراه شد که توپ از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: داریوش شجاعیان با پاسی جابر انصاری را صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی کرد، اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۴۲: استقلالی‌ها با سه بازیکن به سمت دروازه مشکی‌پوشان حمله کردند که امید ابراهیمی، بازیکن صاحب توپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌ای را به سمت دروزاه زد، اما مدافع مشکی‌پوشان در همان مبدا مقابل ضربه هافبک استقلال را گرفت.

دقیقه ۴۳: امرایی با ارسالی روی دروازه استقلال بادامکی را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن راهی اوت شد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۸: امید ابراهیمی ارسالی روی دروازه مشکی‌پوشان داشت که علی قربانی با ضربه سر توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۵۰: در محوطه جریمه مشکی‌پوشان جابر انصاری صاحب موقعیت شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: ارسال زمینی پژمان منتظری به دهانه دروازه مشکی‌پوشان با ضربه تمام کننده فرشید اسماعیلی به گل اول استقلالی‌ها تبدیل شد.

دقیقه ۵۳: بازیکنان مشکی‌پوشان فرصت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال داشتند که سیدحسین حسینی اجازه نداد توپ وارد دروازه‌اش شود.

دقیقه ۶۷: علی قربانی این بار قدر ارسال امید ابراهیمی را دانست و با ضربه سر توپ را تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

دقیقه ۷۶: علی قربانی با عبور از خط دفاعی مشکی‌پوشان و قرار گرفتن در موقعیت تک به تک، دروازه‌بان این تیم را هم دریبل کرد و گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۰: حمیدرضا علی‌عسگری از فاصله‌ای دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ او به شکلی مواج راهی دروازه استقلال شد.

دقیقه ۸۴: این بار هم امید ابراهیمی بود که روی دروازه مشکی‌پوشان ارسالی انجام داد تا فرشید اسماعیلی این ارسال را به گل چهارم تیمش تبدیل کند.

دقیقه ۸۹: علی قربانی با ضربه سر می‌توانست گل پنجم استقلال را هم به ثمر برساند، اما عین‌افشار توپ را راهی کرنر کرد.

با این نتیجه استقلال دوباره به رتبه دوم جدول بازگشت و از سایپا عبور کرد. مشکی‌پوشان نیز سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)