پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس در نیمه نخست با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز شد که تلاش دو تیم در نیمه نخست به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

ترکیب پدیده:سعید جلالی‌راد، رضا ناصحی، حسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، سالار افراسیابی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور.

دقیقه ۵: ارسال زمینی روی دروازه پدیده از سوی سیامک نعمتی، موقعیت خوبی برای گلزنی پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد، اما علی علیپور نزدیک به توپ نبود تا از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۷: معین عباسیان شوت محکمی را به گوشه دروازه پرسپولیس زد که علیرضا بیرانوند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۹: توپی که به محوطه جریمه پرسپولیس آمده بود با تعلل مدافعان و علیرضا بیرانوند به موقعیت گل برای پدیده تبدیل شد که حسین ماهینی در آستانه ورود توپ به دروازه، آن را دور کرد.

دقیقه ۲۱: کمال کامیابی‌نیا به دلیل خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۲۹: ارسال زمینی وحید امیری به دهانه دروازه پدیده موقعیت مناسبی برای گلزنی پرسپولیس ایجاد کرد، اما کامیابی‌نیا توپ را به اوت زد و مانع استفاده علی علیپور از این موقعیت شد.

دقیقه ۳۳: کرنر ارسالی خطرناک روی دروازه پرسپولیس با واکنش بیرانوند مواجه شد تا این توپ از محوطه جریمه خارج شود.

دقیقه ۱+۴۵: ضدحمله پرسپولیسی‌ها با حرکت خوب امیری و ارسال او به دهانه دروازه همراه شد، اما علی علیپور پاس خوب هم‌تیمی‌اش را به بیرون زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)