پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، شایان مصلح، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه (کمال کامیابی‌نیا – ۴۱)، وحید امیری، بشار رسن و علی علیپور.

ترکیب پارس جنوبی: محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، شهرام گودرزی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، روح‌الله سیف‌اللهی، محمد نوری و ابراهیم صالحی.

دقیقه ۱۹: پاس ارسالی احمد نوراللهی به مقابل دروازه پارس جنوبی در حضور پرتعداد مدافعان این تیم، به علی علیپور رسید که چرخش و ضربه این بازیکن راهی به دروازه محسن فروزان نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه پارس جنوبی اقدام به حرکت انفرادی کرد و توپ را در حالتی بین شوت و پاس به دهانه دروازه انداخت، اما نه کسی بود که از این توپ استفاده کند و نه توپ به سمت دروازه رفت تا این موقعیت هم برای پرسپولیس بی‌ثمر باشد.

دقیقه ۳۵: مهدی زبیدی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۳: فرشاد احمدزاده به دلیل خطایی که در میانه میدان روی پورامینی انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۴۵: شوت میثم نقی‌زاده در حمله همه جانبه بازیکنان پارس جنوبی و روی پاس رو به عقب زبیدی یک کرنر برای این تیم به همراه داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)