پرسپولیس نیوز: نیمه اول دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرد.

در دیدار معوقه از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

برای سپاهان در این مسابقه؛ پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی به میدان آمدند. ترکیب پرسپولیس را هم علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور و گادوین منشا تشکیل می‌دادند.

دقیقه ۳: ارسال آقایی از سمت چپ با ضربه سر خطرناک کی‌‌روش از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه ۱۷: ضربه ایستگاهی ارسالی توسط عالیشاه با دفع ناقص نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳: مهرداد محمدی پشت محوطه جریمه پرسپولیس با یک چرخش زیبا خلیل‌زاده را از پیش رو برداشت، اما ضربه نهایی خود را کم جان زد تا توپ به راحتی در دستان بیرانوند آرام بگیرد.

دقیقه ۳۴: فرار منشا از جناح چپ و پاس عرضی تند و تیز او به درون محوطه جریمه می‌رفت پرسپولیس را صاحب موقعیت عالی گلزنی کند، اما حضور کم تعداد این تیم در خط حمله باعث شد توپ بی‌هدف راهی اوت شود.

دقیقه ۳۸: پرسپولیس پشت محوطه صاحب ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه محکم منشا به دیوار دفاعی خط دفاع سپاهان برخورد کرد و در برگشت هم پرسپولیسی‌ها نتوانستند بهره‌ای از این توپ ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)