پرسپلویس نیوز: نیمه اول جدال تیم‌های فوتبال پاختاکور و پرسپولیس برنده نداشت.

در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D  این مسابقات، پاختاکور و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ازبکستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پاختاکور: سنجر کواتوف، فرخ سیفیف، شرزود اعظمف، ایگور کریمتس، سردار صبریخاچیف، علیجونوف، سیدیکوف(۲۵ -سوبیت سینداروف)، خامروبکوف، جلا‌ل‌الدین ماشاریپوف، مرات بیکمائف و دراگان چران.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور.

دقیقه ۷: شوت دراگان با فاصله از روی دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه ۱۳: ضربه ایستگاهی از کنار ماشاریپوف که بسیار خطرناک زده شد بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند به تیر عمودی دروازه پرسپولیس برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه ۱۷:ارسال سیفیف از جناح راست پرسپولیس سیدیکوف را را در محوطه جریمه پرسپولیس با بیرانوند تک به تک کرد اما ضربه این بازیکن پس از برخورد با دروازه‌بان پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۹: کرنر ارسالی توسط عالیشاه با ضربه سر کامیابی‌نیا همراه بود که توپ ار بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۹: نعمتی روی دفع اشتباه مدافع ازبک می‌توانست دروازه پاختاکور را باز کند که ضربه او از کنار دروازه این تیم راهی اوت شد.

دقیقه ۴۱: ضربه ایستگاهی ارسالی توسط رفیعی با تاثیرگذاری خیلی خوب علیپور همراه بود که ضربه او فقط یک کرنر برای پرسپولیس در پی داشت.

دقیقه ۴۵: ارسال عالیشاه از جناح چپ با ضربه سر کامیابی‌نیا می‌رفت به گل تبدیل شود که دروازه‌بان پاختاکور با عکس العمل به موقع این اجازه را نداد.

بازی در نیمه  اول در اکثر دقایق بازی در نیمه‌ زمین دنبال شد و پاختاکور با پرس شدید اجازه خودنمایی از شاگردان برانکو را گرفته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)