جمعه 2 اسفند (20:02)

مرجع خبری پرسپولیس : سردار عزیز محمدی با تائید خبر تغییر در برنامه بازی های لیگ گفت:« برای اعلام برنامه جدید منتظر اعلام برنامه تیم ملی هستیم.»

رئیس سازمان لیگ برتر درباره لغو بازی های لیگ برتر در تعطیلات نوروز گفت:« به دلیل اهمیت بازی های ملی چاره ای نداریم که برنامه مسابقات را تغییر بدهیم. البته ما هنوز تصمیمی برای چینش بازی ها نگرفته ایم چون هنوز به صورت کتبی برنامه جدید تیم ملی را به ما اعلام نکرده اند. ما منتظریم تا این برنامه را ظرف روزهای شنبه یا یکشنبه اعلام کنند تا ما در کمترین زمان با بررسی شرایط مسابقات ، زمانبندی جدید مسابقلات لیگ برتر را اعلام کنیم. من هنوز چون اطلاع دقیقی از برنامه تیم ملی ندارم نمی توانم تاریخی را اعلام کنم و منتظر برنامه تیم ملی هستم.»
او با ابراز رضایت از همکاری مربیان تیم های مدعی با فدراسیون فوتبال گفت:« خوشحالم که این بار با توجه به حساسیت موضوع ، مربیان لیگی هم با تیم ملی همکاری کرده اند و کسی مخالف تغییر برنامه بازی ها نیست .»
محمدی درباره زمان پایان بازی های لیگ و جام حذفی امسال گفت:« ما باید همه بازی ها را تا پایان اردیبشهت ماه تمام کنیم که این تغییر در برنامه احتمالا فشار بازی ها را بیش از قبل می کند اما چاره ای جز این نداریم که اگر مسابقات طولانی تر شود باری دیگر با برنامه تیم ملی تداخل پیدا می کند. اگر هم به تابستان کشیده شود ، لیگ آینده را به تاخیر می اندازد و باعث افت کیفیت
بازی های جام حذفی و لطمه خوردن به استراحت بازیکنان می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)