سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: كارنامه من روشن است و محمد دايي بايد درباره من به صورت شفاف صحبت كند.

به گزارش ايرنا، محمد دايي روز دوشنبه به ايرنا گفته بود ظاهرا ميرشاد ماجدي فراموش كرده است كه دو سال پيش چگونه سرپرست استقلال شد و اگر بخواهد مي تواند به من تلفن بزند تا برايش توضيح بدهم.
دايي همچنين مدعي شده بود ماجدي به دليل اينكه سرمربي تيم نوجوانان نيست نمي تواند در انتخاب اعضاي كادر فني اين تيم تصميم گيري كند.
ميرشاد ماجدي در گفت و گو با ايرنا در واكنش به اين اظهارات گفت: معمولا پاسخ هيچكس را نمي دهم و براي اين آقا هم پاسخي ندارم اما انتخاب برادر من در تيم نوجوانان ايران توسط سرمربي انجام شده بود و خودم نقشي در اين مسئله نداشتم.
وي ادامه داد: خيلي خوشحال مي شوم كه محمد دايي درباره اينكه من چگونه دو سال پيش سرپرست استقلال شدم صحبت كند و در اين باره به طور كامل توضيح دهد تا مردم آگاه شوند. ميرشاد ماجدي را همه اهالي فوتبال مي شناسند و از سابقه او آگاه هستند. مردم حق دارند بدانند من چگونه سرپرست استقلال شده ام و به همين دليل از دايي مي خواهم كه هرچيزي راجع به من مي داند را به طور شفاف در ايرنا بيان كند.
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: نمي دانم محمد دايي مطالب رسانه ها را خودش مي خواند يا اينكه اين مطالب را كسان ديگري به او منتقل مي كنند. من درباره حضور برادرم در تيم نوجوانان عليه علي دايي صحبت نكردم بلكه گفتم هر سرمربي حق دارد خودش دستيارانش را انتخاب كند، همانطور كه علي دايي در پرسپوليس برادر خود را به عنوان مربي انتخاب كرد.
وي افزود: به محمد دايي پيشنهاد مي كنم كه مطالب رسانه ها را خودش بخواند. دايي بايد اظهارات خود را درباره اينكه من دو سال پيش چگونه سرپرست استقلال شدم به طور شفاف بيان و حرف خود را ثابت كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)