پرسپولیس نیوز : بازیکنان پرسپولیس تاوان ریکاوری و استراحت دیروز را امروز چهارشنبه با چنان تمرینی سختی پس دادند که حتی تماشای آن باعث ضعف می‌شد.

پرسپولیسی‌ها دیروز سه‌شنبه با یک ریکاوری سبک و استراحت در نوبت بعدازظهر روز آسانی داشتند. آنها صبح امروز وقتی از بارش باران لذت می‌بردند، خوشحال‌تر شدند و فکر را هم نمی‌کردند با لغو تمرین در زمین چمن چه برنامه‌ای در سالن بدنسازی انتظارشان را می‌کشد.

بازیکنان پرسپولیس صبح امروز تمرین دو ساعته‌ای را در سالن انجام دادند و به تعبیر بعضی از آنها گویا مارکو به برانکو قول داده بود، آنها روی پاهایشان به هتل بر نگردند.

تمرین صبح امروز چهارشنبه واقعا طاقت فرسا بود به شکلی که بعضی می‌گفتند حتی از تماشای آن ضعف کرده‌اند. این در حالی است که سرخپوشان بعدازظهر امروز یک بازی تدارکاتی هم دارند.

برای تمرین امروز بازیکنان به چهار گروه تقسیم شدند که هر گروه باید پنج مرحله تمرینی را پشت سر می‌گذاشت. بازیکنان بعد از این تمرین به شدت خسته بودند. البته بازیکنان فوتبال، به ویژه پرسپولیسی‌ها که باید در تمام بازی‌های فصل با حداکثر توان بازی کنند، از این روزهای سخت و طاقت‌فرسا به ویژه در فصل بدنسازی کم ندارند.

روزها و لحظاتی که حتی شاید به خود بگویند که چرا اصلا سراغ فوتبال آمده‌اند اما آنها به خوبی دریافته‌اند که برای خلق افتخارات، باید این لحظات بسیار سخت را هر طور که شده با اراده و سختکوشی و به امید روزهای شاد در کنار هواداران تاب بیاورند.

گفتنی است؛ در پایان تمرین امروز، بازیکنان، مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز تیم را دوره کردند و به نشانه شوخی، تشکر و اعتراض به تمرینات سخت بدنسازی، به وی حمله‌ور شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)