مرجع خبری پرسپولیس: هافبك الامارات گفت: اگر مبلغ پيشنهاد تيم‌هاي ايراني كم باشد فوتبالم را در امارات ادامه خواهم داد.


مازيار زارع  درباره شرايطش در الامارات خاطرنشان كرد: سال بدي را در امارات سپري نكردم اما قبول دارم بسيار پر فراز و نشيب بود. حالا كه بازيكن آزاد هستم و قراردادي ندارم مشكلي با باشگاه قبلي‌ام نيز ندارم و همه چيز طبق روال و بسيار حرفه‌اي انجام مي‌شود.

وي در خصوص انتخاب تيم فصل آينده‌اش گفت: روز جمعه براي استراحت به ايران مي‌آيم و سعي مي‌كنم تكليف نهايي خودم را براي فصل آينده روشن كنم. دوست دارم در ايران فوتبالم را ادامه بدهم اما بايد شرايطش مهيا شود.

زارع تاكيد كرد: در صورتي كه پيشنهاد تيم‌هاي ايراني نزديك به اماراتي‌ها باشد قطعا در ايران خواهم ماند اما اگر مبالغ اين پيشنهادات كمتر باشد سعي مي‌كنم مجددا به امارات بروم و يك سال ديگر در آن كشور بازي كنم.

بازيكن پيشين پرسپوليس يادآور شد: در حال حاضر فقط با باشگاه استيل‌آذين مذاكرات خوبي داشته‌ام اما تصميمم را پس از صحبت‌هاي نهايي اعلام مي‌كنم.

زارع در پايان با تبريك قهرماني پرسپوليس در جام حذفي گفت: جا دارد اين موفقيت را به تمام هواداران پرسپوليس و بازيكنان تبريك بگويم و اميدوار هستم موفقيت‌هاي اين تيم در آينده ادامه داشته باشد. همچنين خوشحالم كه جوانان ملوان توانستند اين تيم را در ليگ بهتر نگه دارند تا تنها نماينده گيلان از فوتبال انزلي دفاع كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)