در مورد مانوئل این شایعه وجود دارد که او بعد از رفتن ایمون زاید دوست دارد دو شاگرد سابق خود را به پرسپولیس بیاورد.

گل؛ شاید اهالی فوتبال و رسانه‌ها حضور استفان آپیا در پرسپولیس را قطعی بدانند وحتی برخی روی این نکته انگشت بگذارند که حضور این هافبک غنایی در پرسپولیس از قبل نهایی شده و حتی قرارداد این بازیکن هم منعقدشده است اما واقعیت چیز دیگری است چرا که هنوز معلوم نیست آپیا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و عضو رسمی باشگاه شود.

ظاهرا مانوئل ژوزه علاقه‌ای به کارکردن با آپیا ندارد و در‌‌ همان برخورد اول باهافبک غنایی که زیاد گرم و دوستانه نبود این مساله را نشان داد. در همین ارتباط شایعه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه مانوئل ژوزه تمایل دارد شاگرد سابق خود در الاهلی مصر را به پرسپولیس بیاورد وبه آپیا نظر چندانی ندارد.

از طرفی باشگاه پرسپولیس آپیا را تایید کرده وباید دید در این میان باشگاه می‌تواند مانوئل را متقاعد به پذیرفتن هافبک غنایی کند یا سرمربی پرسپولیس در این مورد هم روی حرف خود پافشاری می‌کند و آپیا را از تیم فراری می‌دهد.

در مورد مانوئل این شایعه هم وجود دارد که او بعد از رفتن ایمون زاید دوست دارد دو شاگرد سابق خود را به پرسپولیس بیاورد و ازآنجایی که تنها خارجی پرسپولیس نیلسون بازیکن موردتایید خودش بوده تمام خارجی‌های تیم از فیلتر خودش عبور کرده باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)