پرسپولیس نیوز : سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کردند که فصل بعد هم در جمع سرخپوشان باقی خواهند ماند.

به گزارش پرسپولیس نیوز، سال جاری در حالی به پایان خواهد رسید که پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فاصله اندکی تا قهرمانی دارد اما محرومیت از فصل نقل و انتقالات نگرانی را بین هواداران این تیم برای جدایی بازیکنان افزایش داده است.

سه بازیکن این تیم شامگاه دوشنبه تاکید کردند که فصل بعد هم در پرسپولیس خواهند ماند. حسین ماهینی بازیکنی که به سرخپوشان قرارداد دارد اولین بازیکنی است که از حضور قعطی اش در فصل آینده خبر داد.

فرشاد احمدزاد و کمال کامیابی نیا که قراردادشان تمام شده است در برنامه زنده تلویزیونی بهارنارنج اعلام کردند قراردادشان را با این تیم تمدید خواهند کرد. ماهینی هم تاکید کرد که این دو بازیکن قراردادشان را تمدید می کنند.

حسین ماهینی در پاسخ به این سوال گفت یک سال دیگر قرارداد دارم و می ماند. همین امشب امضای قرارداد کمال و فرشاد را هم می گیریم و باید بمانند تا به هواداران عیدی بدهیم.

کمال کامیابی نیا در پاسخ به اصرار احسان علیخانی مجری برنامه که پاسخ صریح و سند می خواهد گفت انشاءالله قراردادش را تمدید می کند و با توجه به اینکه باشگاه از نقل وانتقالات محروم است و شرایط سخت است هم بازیکنان و هم باشگاه همکاری می کنند تا قرارداد تمدید شود.

فرشاد احمدزاده هم گفت شرایط باشگاه با این محرومیت خیلی بد شده و باید دین خود را به باشگاه ادا کنیم. به قول حسین ماهینی حتما می مانم. صحبت هایی که بعد از بازی استقلال کردم هم طبیعی بود و چنین دلخوری هایی همیشه بین بازیکنان و هواداران پیش می آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)