پرسپولیس نیوز : حسین ماهینی اعتقاد دارد تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شانس برابری دارند.

  حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الدحیل قطر در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا, اظهار داشت: بازی خیلی سختی پیش‌رو داریم و بعد از بازی رفت صحبت شده بود که ما بازی خوبی مقابل الدحیل انجام دادیم. فکر می‌کنم شانس صعود دو تیم ۵۰-۵۰ است. البته ما امید زیادی به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی داریم.

۶۰ درصد تیم ما مصدوم است اما با غیرت و درد بازی می‌کنیم فقط به خاطر هواداران
مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: پتانسیل بزرگ تیم ما حضور هواداران است و مانند سه چهار بازی قبلی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا منتظر حضور ۱۰۰ هزار هوادار هستیم و ۴۰ میلیون هوادار دیگر هم در خانه ما را دعا می‌کنند. هدف باشگاه و بازیکنان این است که این هواداران را خوشحال کنند. حدود ۶۰ درصد از بازیکنان ما مصدومیت‌هایی دارند، اما باغیرت و درد بازی می‌کنند، فقط به خاطر هواداران. فردا هم تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای به دست بیاوریم تا باعث خوشحالی آنها شویم.

می‌دانیم الدحیل مقابل ما عقب نمی‌نشیند و می‌خواهد گل اول را بزند
کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه این تیم نباید مقابل الدحیل گلی دریافت کند و در این صورت کار سرخپوشان سخت خواهد شد، تصریح کرد: بازی در لیگ برتر و آسیا متفاوت است و خوشبختانه بچه‌های ما تجربه خوبی دارند. در لیگ اکثر تیم‌ها مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند، اما ما مقابل الدحیلی بازی می‌کنیم که یکی از بهترین تیم‌هاست و بهترین مربی و بازیکنان را نیز در اختیار دارد. بازیکنان پرسپولیس می‌دانند که این تیم مقابل ما عقب نمی‌نشیند و دنبال این هستند که گل اول را به ثمر رسانده و خیال‌شان راحت شود. ما جلساتی را برگزار و تیم حریف را بررسی کرده‌ایم. می‌دانیم الدحیلی‌ها دنبال چه چیزی هستند. صددرصد تمرکز داریم تا موفق شویم.

هواداران بهانه به دست دیگران ندهند
ماهینی همچنین خاطر نشان کرد: نکته‌ای که من می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که امیدوارم هواداران ما مثل همیشه حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند و ما قطعاً به حمایت آنها نیاز داریم، اما از آنجا که در صورت صعود ما به مرحله بعد در بازی برگشت هم میزبان هستیم، خیلی مهم است که هواداران ما طوری رفتار کنند که خدایی ناکرده اتفاقی برای تیم حریف یا داور مسابقه رخ ندهد که خدایی نکرده بهانه‌ای دست آنها بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)