سرمربي تيم فوتبال گهر درود اظهار داشت: تيم گهر درود در شرايط سختي قرار دارد اما با گذشت زمان و تکميل ورزشگاه لرستان بطور حتم اين تيم در شرايط مناسب تري قرار مي گيرد.

  محمد مايلي کهن در گفتگويي اظهار داشت: تيم گهر درود در مقابل آلومينيوم هرمزگان  بازي قابل قبول و بسيار نزديک را به نمايش گذاشته است و از شاگردان تيم خود رضايت دارم اما شرايط و فرصت مناسب براي پيروزي مقابل آلومينيوم را داشتيم.

باشگاه خبرنگاران، وي ادامه داد: تيم آلومينيوم  هرمزگان همانند تيم گهر از بازيکنان جوان و با انگيزه تشکيل شده است و در کل بازي پاياپا و يکساني را از دو تيم شاهد بوديم و تنها عامل موفقيت آلومينيوم استفاده ي مناسب آنها از موقعيت هاي گل خود بود.

مايلي کهن تصريح کرد: تيم گهر در مقابل آلومينيوم  به نسبت ديدار گذشته عملکرد مناسب و فني تري را ارائه داد اما در موقعيت هاي خود ناکام بوديم.

مايلي کهن تصريح کرد: رقابت هاي ليگ برتر و مصاف با حريفان فعال برتري بسيار سخت مي باشد و با توجه به شرايط تيم گهر بقا در اين رقابت ها بسيار مشکل است با اين وجود به عنوان  سرمربي تيم تمام تلاش خود را براي حضور و بقاء نماينده لرستان در اين رقابت ها به کار مي گيريم.

سرمربي گهر درود افزود: علاوه بر مشکلات تيمي متاسفانه با وجود گذشت 15هفته  از رقابت هاي ليگ برتر همچنان براي تمرين در زمين ورزشگاه لرستان با مشکل مواجه هستيم.

مايلي کهن خاطر نشان کرد: در نيم فصل دوم با رفع ضعف هاي تيم در خطوط هاي مهم و تکميل  ورزشگاه لرستان اميدواريم تيم گهر درود در ديدارهاي آينده ي خود نتايج بهتري را کسب کند.

سرمربي گهر درود افزود: تيم گهر درود و بازيکنان اين تيم نياز به آرامش و اعتماد به نفس  دارند بازيکنان تيم بايد به خود باوري برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)