محمدمایلی‎کهن که شب گذشته حضور دوباره خود در گهر را اعلام کرده بود از قول صددرصدی هدایتی برای رفع مشکلات مالی این تیم خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سرمربی گهر پس از اینکه به‎خاطر مشکلات مالی از ادامه همکاری با این تیم استعفا داده بود لحظاتی پیش درگفتگو با ایسنا از بازگشت دوباره‎اش به این تیم خبرداد.

وی گفت: به خاطرارادت و مهربانی مردم خوب دورود و قول آقای هدایتی مبنی بر رفع مشکلات مالی مقابل استقلال روی نیمکت خواهم نشست.

سرمربی مستعفی گهر در گفتگوی اختصاصی با ایسنامنطقه لرستان گفت: آن‎ قدردوستان، مردم لرستان و دورود نسبت به من محبت داشته‎اند که خجالت کشیدم.

وی بیان کرد: آقای هدایتی قول داده مشکلات مالی گهر را رفع کند و من نیز به‎ این خاطربرگشتم.

مایلی‎کهن در خصوص رفتن و برگشتنش به گهر تصریح کرد: استعفا نداده بودم، به خاطر مشکلات مالی رفتم و قرار نبود بروم الان هم همه توانم را خواهم‎گذاشت؛ یکی از دلایل مهم بازگشتم، مردم فهیم لرستان است.

وی در ادامه با بیان اینکه مقابل استقلال قطعا روی نیمکت گهر خواهم نشست، اظهارکرد: پیشنهاد می‎کنم این بازی با حضور تماشاگران برگزارشود، و تمامی هواداران دوتیم بیایند و بلیط تهیه کنند؛ تمامی عواید این دیدار جهت تکمیل ورزشگاه نیمه‎تمام تختی دورود هزینه شود.

مایلی‎کهن در ادامه با تاکید براینکه دورودی‎ها الان فرهنگ فوتبال کشور به‎حساب می‎آیند، اضافه کرد: همگی ما دست به دست هم دادیم تا این اتفاق رخ دهد و مردم نیز خواستند این مهم صورت گیرد و باید قدردان این موضوع بود.

وی همچنین در خصوص وضعیت نامشخص تعداد تیم‎های سقوط کننده به لیگ یک امسال، گفت: صنعت نفت با آن همه قدمت سقوط کرده ولی باید بگویم تیم‎هایی مانند پیکان و ذوب‎آهن دارای تشکیلاتی 50 تا 60 ساله هستند؛ عقیده من همان 18 تیمه بودن لیگ برتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)