هافبک تیم فولاد گفت:کاش مایلی کهن این را می گفت پرسپولیس را اول می کند،آخر می کند یا اتفاق دیگری می افتد.

امیر حسین فشنگچی ،درباره نتایج ضعیف فولاد وقعرنشینی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت:هنوز حس می کنم تیم جا نیفتاده است.ما در اول فصل هستیم.درست است خوب نتیجه نگرفته ایم ولی در بازی های آینده اطمینان دارم شرایط بهتر می شود.

وی ادامه داد:با قاطعیت می گویم ما با یک برد مشکل مان حل می شود.بچه ها با استرس بازی می کنند و یک پیروزی در لیگ برتر کسب کنیم همه چیز حل می شود.هواداران فولاد فراموش نکنند در سالی که فرکی اینجا بود تا هفته هشتم تیم نتیجه نگرفت ولی قهرمان لیگ شد.

هافبک فولاد افزود:من سابقه کار با اسکوچیچ  را در ملوان داشتم.در ملوان هم او تا هفته هفتم،هشتم نتیجه نگرفت ولی به نظر من او مربی با دانشی است و فکر می کنم به فوتبال ما کمک کرده است.من خبر دارم که در آغاز فصل ،استقلال و چند تیم دیگر اسکوچیچ را می خواستند اما خودش دوست داشت در اهواز بماند.این روزها هم واقعا ناراحت است و فشار زیادی روی او وجود دارد.

 وی درباره شرایط خود و اینکه نتوانسته در این مدت در ترکیب اصلی فولاد راهی پیدا کند گفت:من دیر به فولاد ملحق شدم.فکر می کنم یک هفته مانده به آغاز مسابقات بود که به تیم اضافه شدم.شرایط تمرینی خوبی هم در آغاز فصل نداشتم اما کم کم به شرایط خوبم می رسم. به طور حتم همه تلاشم را می کنم که به ترکیب اصلی برسم. هر چند فکر می کنم در این شرایط من مهم نیستم و مهم شرایط فولاد است.

هافبک فولاد درباره اظهارات شب گذشته محمد مایلی کهن درباره فولاد مبنی بر اینکه چند بازیکن این تیم از طریق یک نفر به فولاد رفته اند اظهار داشت:نمی دانم چرا ایشان این حرف زده است. به نظر من این اظهارنظر خیلی زشت است.من برای آگاهی افکار عمومی می گویم که این جمله درست نیست و مدیر برنامه های من با خانزاده و اکبر ایمانی فرق می کند.نمی دانم چرا باید چنین اظهارنظری از رسانه ملی مطرح شود و فرصت برای پاسخگویی هم وجود نداشته باشد.این اظهارات بازی کردن با آبروی افراد است و کار صحیحی نیست.یاد روزی افتادم که در زمین تمرین پرسپولیس ایشان را دیدم و به سمتش رفتم و سلام کردم اما او گفت شنیدم خیلی شیطانی!من گفتم اول سلام بعد در خدمتم!اینجورش را تا به امروز ندیده بودیم.

وی ادامه داد:شنیدم آقای مایلی گفتند پرسپولیس را سه سال به او بدهیم. اما او نگفته که پس از سه سال چه می کند.کاش این را می گفت پرسپولیس را اول می کند،آخر می کند یا اتفاق دیگری می افتد.بالاخره پرسپولیس را سه سال دست من بدهند هم یک کار می کنم!

هافبک فولاد خاطرنشان کرد:سال پیش هم اسکوچیچ من را می خواست و وقتی مدیر برنامه های من به او گفت که فشنگچی قرارداد بسته خیلی ناراحت شد.این بحث به امروز و دیروز برنمی گردد.

فشنگچی درباره انتقادات به اسکوچیچ بابت عدم موافقت با حضور حسن بیت سعید گفت:سلیقه مربی است.مگر کسی به برانکو می تواند بگوید چرا سید جلال را برنداشتی؟حسینی مگر بازیکن بدی است؟او بازیکن بزرگی است اما در تاکتیک مدنظر برانکو نبود. اسکوچیچ گفت بیت سعید بازیکن خوبی است اما در تاکتیک تیم فولاد نمی گنجد.خوشبختانه این بازیکن هم بیرون نماند و در حال حاضر در لیگ برتر می درخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)